Skip to main content

Hallo,

 

afgelopen zondag 2 pakketten aangevraagd tw, ESPN en Ziggosport. Eerst via mijn kpn geprobeerd, daar kreeg ik een foutmelding en via de tv evenzo. Vervolgens kpn gebeld waarbij men van afstand de pakketten heeft geactiveerd maar helaas ze zijn nog steeds na 2.5 dag in behandeling. Zojuist wederom kon gebeld waarbij men mij doodleuk vertelde dat deze pakketten pas actief worden op 22-09 ivm aanleg van glasvezel. Heeft iemand hier ook mee te maken gehad of is het nonsens door de jongedame die ik sprak( en weinig sympathie had).

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hallo @Bozbende , bij een lopende wijziging,in dit geval een wijziging van koper naar glas, kunnen geen andere wijzigingen aangevraagd worden. KPN kan maar 1 wijziging tegelijk verwerken.

Dat kun je in MijnKPN ook zien staan als je een aanpassing in je abo probeert te doen.

 


Hallo JanD,

ik blijf het een apart verhaal vinden, als ik een losse bestelling koop, werkt het gewoon. Morgen nog maar eens een belletje wagen naar kpn, weinig zin om een bijna een maand te wachten op een zenderpakket.


Hoi @Bozbende, welkom. 

Wat @JanD zegt klopt volledig: 

Hallo @Bozbende , bij een lopende wijziging,in dit geval een wijziging van koper naar glas, kunnen geen andere wijzigingen aangevraagd worden. KPN kan maar 1 wijziging tegelijk verwerken.

Dat kun je in MijnKPN ook zien staan als je een aanpassing in je abo probeert te doen.

Het order systeem waarin wij wijzigingen doen kan maar één wijziging tegelijk aan. Deze wijziging kan wel bestaan uit meerdere onderdelen, bijvoorbeeld meerdere zender pakketen, of een omzetting naar glasvezel en één zenderpakket. Ook pakt dit systeem altijd de best mogelijke drager, als een klant nog op koper zit, dan zal dit systeem in theorie proberen deze klant om te zetten op glas. Zo kan het dus voorkomen dat wanneer je Ziggo sport aanvraagt, je eerst moet wachten op een glasvezel monteur. 

Ontzettend onhandig natuurlijk! Volgens mij zijn daar inmiddels work-arounds/oplossingen voor of zijn mijn collega's van systeem beheer daar mee bezig. Ik ga voor jou informeren, want dit is natuurlijk niet de bedoeling en heel spijtig. 


Hoi @Bozbende, 

Helaas zijn er (nog) geen oplossingen voor jouw situatie. Er wordt natuurlijk aan gewerkt om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, maar voor nu zou je helaas echt af moeten wachten.


Het is en blijft een apart verhaal, vandaag wederom iemand aan de lijn gehad omdat het nog niet werkt. Deze collega bevestigde idd bovenstaand verhaal waarbij ik pas na aansluiting over de pakketten kan beschikken. 
Dit betekent nu dat ik voor elk extra programma €6,- per keer kwijt ben maar men kan niets toezeggen in tegemoetkoming in de kosten. Bovendien had de medewerker van vandaag dit nog nooit meegemaakt.


Halo @Bozbende , niemand verplicht je om €6 voor een bepaalde uitzending uit te geven, ik moet zelfs tot eind oktober wachten tot ik iets aan kan passen i.v.m. aanleg glasvezel. Geduld is een schone zaak.

Â