Skip to main content

KPN is een uitstekende provider met maar 1 grote misserTV5 Monde ontbreekt.

Is het wellicht een idee om een extra zenderpakket op te zetten met zowel Italiaanse-, Spaanse- als Franstalige zenders (incl. TV5 Monde natuurlijk).

Als er een omvangrijk Duits-. Turks- en zelfs Hindi-pakket aangeboden kan worden lijkt mij een zo’n pakket toch niet te veel gevraagd.

…..en het maakt KPN pas een echte topprovider,

Ik ben het daar helemaal mee eens

WAT ONNOZEL DAT TV5 NIET TE KRIJGEN IS!

VOOR AL DE FRANSTALIGEN IS HET EEN MUST! WEG MET DE PULPZENDERS! 

ARTHUR WAUTERS 

:rage: graag de pulp eruit gooien  en wat goeie Franse zenders toevoegen, het is veel te veel Engels en te weinig Frans, Italiaans en Spaans,

Wij wonen in Europa, niet in Engeland

Arthur Wauters. 

 

 


@Arthur Waiters Dag Arthur, van harte welkom op ons forum. 

Ik proef irritatie in je bericht, goed dat je dit aankaart. Ik wil je wel vragen om je berichten hier op het forum vriendelijk te houden. Dit staat ook in onze huisregels. Overmatig gebruik van Caps Lock en dikgedrukte tekst  is minder goed leesbaar en komt snel schreeuwerig en onvriendelijk over. Daar wordt niemand beter van. 

Eens per jaar wordt ons zenderaanbod onder de loep genomen. Op basis van onderzoek naar ontvangen wensen en input wordt het zenderaanbod dan aangepast. Dat betekent dat er wel voldoende vraag naar een zender moet zijn om 'm (weer) toe te voegen aan ons zenderaanbod. Dankjewel voor jouw bijdrage. Zo gauw de zenderwijzigingen aanstaande zijn, ontvang je hierover bericht per e-mail. We delen ze dan ook in een nieuw topic hier op het forum.