Skip to main content

Goedendag.

Normaal gesproken heb ik meerdere zenderpakketten. te weten het Plus pakket. Als betaalde optie En Fox sports als onderdeel van het KPN compleet pakket. Vanwege de Corona crisis word er niet gevoetbald. en wil ik dus mijn Fox sports pakket afmelden. En mijn Pluspakket weer als onderdeel van KPN compleet afnemen.  Als ik het Fox sports pakket wil wisselen voor het Plus pakket krijg ik de melding dat ik eerst het abbonement van het pluspakket moet beeindigen. Dit heb ik afgelopen zondag gedaann. Maar vandaag lijkt het niet gelukt. En kan ik nog deze pakketten niet wisselen.

Hoi @D.Prins ,

Het “systeem” kan maar één wijziging tegelijk aan. In jouw situatie zou ik even bellen met 0800-0402. 
 

Mogelijk kunnen zij de wijziging wel meteen voor jou doorvoeren.

Laat je even weten of het telefonisch gelukt is? 


Normaal gesproken Kon ik op dezelfde dag mijn Compleet zender wisselen en dan een betaald pakket extra toevoegen. Dat heb ik al meermaals gedaan als de competitie begon of afgelopen was.

Nu staat er bij beide pakketten Gratis KPN compleet actiepakket? 

Betekend dit dan dat ze tijdelijk alletwee gratis zijn? dan hoef ik verder ook geen actie door te voeren.


Dat geloof ik meteen. We hebben hier op het forum de afgelopen week meer van dit soort meldingen gezien. 

Het probleem lijkt dus nog niet opgelost. 
 
Als je snel gratis naar het pluspakket wilt kijken, dan is bellen naar 0800-0402 de snelste optie. 


Nu staat er bij beide pakketten Gratis KPN compleet actiepakket? 

Betekend dit dan dat ze tijdelijk alletwee gratis zijn? dan hoef ik verder ook geen actie door te voeren. 

Dit had ik nog toegevoegd aan mijn vorige bericht. maar met het opnieuw laden van de pagina zag ik dat je al geantwoord had.


Ok, die toevoeging had ik inderdaad niet gezien tijdens het schrijven van mijn vorige bericht. 
 

Het lijkt dan nu in orde zo. Wil je nu Direct 100 procent zekerheid ? Dan even bellen. Of anders komt hier later nog een moderator. Maar het is hier druk, dus dat kan een paar dagen duren. 


@D.Prins Welkom op het Forum! Excuses dat de reactie even is uitgebleven. We hebben het wat drukker nu in deze tijd. Is het ondertussen via een ander kanaal geregeld of kan ik nog iets voor je betekenen? Ik hoor graag van je! 


Ik heb vrijdag eindelijk tijd gehad om het proberen telefonisch te regelen. Maar omdat ik ook nog een tweede ding had. (Spotify vanaf mijn mobieleabbonement omzetten naar een family abbonement bij mijn Alles in een pakket) En dat was als eerste geregeld kon ze niet een tweede order aanmaken in mijn televisie abbonement. Dus het is niet geregeld. Maar een antwoord op de vraag of nu alles gratis was kon ze ook niet geven.

 

 


Dan verwacht ik dat @Lisa het verder voor jou gaat uitzoeken. 
 

Ze komt vanzelf weer aanwaaien in dit topic. 💨


@D.Prins Haha, bedankt voor je reactie. In dat geval ga ik je voorzien van de nodige informatie. 
De order met Spotify is morgen afgerond. Morgenochtend kan ik het zenderpakket voor je veranderen in het Pluspakket. 
Als er een wijziging gepland staat, kunnen we dit helaas niet tussentijds aanpassen namelijk. 
FoxSports is nu gratis in jouw abonnement. Vanaf morgen zal het Pluspakket gratis zijn omdat FoxSports verwijderd gaat worden.
Dit ziet het systeem automatisch en als dit niet zo is, dan regel ik dat voor je! 

Ik laat het morgen in een reactie aan je weten als het gelukt is!  


Ok dank je wel

 


@D.Prins Geregeld. Fox verwijderd en Plus gratis ivm compleet :D 


Reageer