Skip to main content

Goedemiddag,

Weken geleden probeerde ik via mijn tv-ontvanger (Mijn Service) extra zenderpakket Fox Sports stop te zetten. Dit zou binnen 15 minuten gebeuren maar is nog altijd niet gebeurd. Ga ik nu naar Mijn Service, dan kan dat niet omdat 'er nog een order loopt'. Ik probeerde het ook nog eens online via MijnKPN maar ook daar is de aanpassing nog steeds niet verwerkt. Intussen is Fox Sports nog altijd beschikbaar en staat het ook nog steeds op de factuur. Als ik julle hierover bel krijg ik alleen te horen dat ik nog even moet afwachten maar dat vind ik eigenlijk geen oplossing meer, na al die weken. Kan iemand uitleggen waarom deze opzegging niet wordt verwerkt, en wanneer dat wel het geval zal zijn?

Hoi @Abv91. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het zenderpakket nog steeds niet is verwijderd. Ik begrijp dat je hier graag meer duidelijkheid in wilt hebben. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het verder voor je uit. :slight_smile:

Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


@Vikash profielgegevens staan erin.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw wijziging in het abonnement bekeken en kan geen reden bedenken waarom dit zo lang moet duren. Ik heb daarom deze wijziging geannuleerd en zal later op de dag deze wijziging zelf weer doorvoeren. Wanneer het gelukt is om Fox Sport te verwijderen zal ik de kosten met terugwerkende kracht vergoeden.


Is er al een update te melden? Ik krijg nu niet meer de melding dat er nog een annulering loopt, maar Fox Sports is nog altijd niet verwijderd en staat ook nog tussen mijn extra opties op MijnKPN.


Hoi @Abv91. Het FOX Sport pakket is inmiddels verwijderd en ik heb de kosten van de afgelopen maand vergoed. Dit bedrag ontvang je op de eerst volgende factuur. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer