Skip to main content

Goedemiddag,

ik probeer nu al een lange tijd mijn zenderpakketten stop te zetten. Via de televisie staat er al langere tijd dat “in behandeling/dit kan tien minuten duren” Na tien minuten en langer lukt het nog steeds niet om het pakket stop te laten zetten. Dit gaat nu al weken zo.

Ik las in een andere topic dat dit te maken heeft met een open order. Kunnen jullie dit voor mij fixen, ondertussen heb ik nu kosten gemaakt voor de film1 pakket waar ik geen gebruik van maak.

 

Hallo en welkom op het KPN forum, @Utreg! Balen dat het je niet lukt om een zenderpakket stop te zetten. Het lijkt me goed als we je hierbij helpen. De snelste manier is via de telefonische klantenservice. We hebben dan direct één-op-één contact en kunnen dit snel regelen. We zijn telefonisch te bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Vind je het niet erg om even op een reactie te wachten, dan kijk ik natuurlijk graag met je mee. Als ik het goed begrijp wil je graag Film1 uitzetten, klopt dat? Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Goedemiddag,

ik probeer nu al een lange tijd mijn zenderpakketten stop te zetten. Via de televisie staat er al langere tijd dat “in behandeling/dit kan tien minuten duren” Na tien minuten en langer lukt het nog steeds niet om het pakket stop te laten zetten. Dit gaat nu al weken zo.

Ik las in een andere topic dat dit te maken heeft met een open order. Kunnen jullie dit voor mij fixen, ondertussen heb ik nu kosten gemaakt voor de film1 pakket waar ik geen gebruik van maak.

 

 

Gedaan. Hopelijk lukt het jou wel dit probleem eens op te lossen. Ik zou nu bv Videoland willen aanzetten, en dat lukt gewoon niet. heel frustrerend, want elke keer als ik zelf KPN het moet gaan vragen dan gooien ze mijn opneem pakket eraf, en daarna er weer op en ben ik al mijn opgenomen programma's en mijn opneem herinneringen kwijt. Dit is nu al 4x gebeurd.


Ik heb Videoland voor je aangezet. Ik lees in de notities dat Ziggo Sport Totaal en Film1 ten onrechte zijn aangezet op 2 juli. Deze kan ik nog niet uitzetten, daar dit pas kan na een maand. Deze zenderpakketten kun je dus uitzetten per 2 augustus.


Ik heb Videoland voor je aangezet. Ik lees in de notities dat Ziggo Sport Totaal en Film1 ten onrechte zijn aangezet op 2 juli. Deze kan ik nog niet uitzetten, daar dit pas kan na een maand. Deze zenderpakketten kun je dus uitzetten per 2 augustus.

 

Beste Denise, bedankt, maar dat was nu niet meer nodig. Ik heb nu al een abonnement op videoland via een andere manier gevonden, dus via KPN mag gecanceld worden. 


Het was handig geweest als je dat eerder had gezegd. Ik heb op basis van de laatste informatie Videoland voor je aangezet. Ik kan het nu niet meer annuleren. Pas over een maand is dit weer uit te zetten.


Het was handig geweest als je dat eerder had gezegd. Ik heb op basis van de laatste informatie Videoland voor je aangezet. Ik kan het nu niet meer annuleren. Pas over een maand is dit weer uit te zetten.

Wat is dit voor vreemde opmerking, alsof ik kan ruiken dat jij hem ongevraagd Videoland voor mij gaat aanzetten. Ik neem aan dat ik de kosten niet hoef te betalen.


We hebben hier duidelijk te maken met een miscommunicatie. Na het lezen van onderstaande, was ik in de veronderstelling dat jij wilde dat ik Videoland voor je ging aanzetten:

Hopelijk lukt het jou wel dit probleem eens op te lossen. Ik zou nu bv Videoland willen aanzetten, en dat lukt gewoon niet. 

Naar mijn mening heb ik dus precies gedaan wat jij van mij vroeg. Maar geen probleem, ik zal de kosten voor deze keer vergoeden. Ik wil je wel vragen om Videoland te zijner tijd zelf uit te zetten. Daar ik niet weet of ik aan het werk zal zijn op het moment dat Videoland uitgezet kan worden, is het handiger als jij dit zelf doet.


Is prima, bedankt in ieder geval voor je snelle reactie en je hulp.


Ik heb Videoland voor je aangezet. Ik lees in de notities dat Ziggo Sport Totaal en Film1 ten onrechte zijn aangezet op 2 juli. Deze kan ik nog niet uitzetten, daar dit pas kan na een maand. Deze zenderpakketten kun je dus uitzetten per 2 augustus.

 

Hallo Denise,

Je gaf aan dat ik per 2 aug de pakketten Ziggo en Film1 zelf zou kunnen uitzetten, nu 7 aug is dat nog steeds niet het geval.  De foutmelding ”in behandeling, kan 10 minuten duren” is er nog steeds. Ik heb dus geen controle over mijn eigen zenderpakketten wat heel vervelend is. Telefonisch gaat een hoop fout met verkeerde handelingen waardoor mijn factuur nu compleet een chaos is. Om dit verder niet te laten escaleren, zou je AUB mijn ziggo en Film1 pakket voor mij handmatig uit willen zetten?


Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Voor zover ik kan zien, zijn Ziggo Sport en Film1 nu uit jouw abonnement gehaald.