Skip to main content

Ben nu dagen aan het pogen mijn Duits zenderpakket op te zeggen via PC en TV niets werkt.

Wel een nieuw zenderpakket aanmelden werkt als een tierelier.

Dit riekt wel zeer naar het extra lastig maken om onzin pakketten te beëindigen, en zodoende de laatste cent te genereren. 

Vorige pakketten 1 maand geleden was ook ZEER lastig te verwijderen, alles gadaan wat is aanbevolem het gaat gewoon niet.

Begint werkelijk op kabinet praktijken te lijken.

 

@joepie105 Je kan ook de Klantenservice bellen op 0800-0402 deze kunnen dit in het systeem ook uitschakelen.


Dus geen reden tot paniek 👍


Ja dat is waar, maar propageer dan niet dat het via TV EN/OF PC kan.


Goedemorgen @joepie105!

Wat onhandig dat het niet lukt om zelf het Duits zenderpakket uit te zetten. Waar gaat het mis, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding?

Is het inmiddels gelukt om het zenderpakket uit te zetten door te bellen naar onze klantenservice via 0800 0402?


Joepie stelt een heel terechte vraag, kpn maakt niet waar wat het belooft, en verdient deze grote mond niet 

Ik kwam hier omdat ik dezelfde vraag had maar weet genoeg. Mond houden en bellen. Dat wordt gelijk m'n laatste gesprek met kpn. 



Admin: inhoud bericht aangepast i.v.m. de huisregels


Wat een manier van communiceren zeg. Het klopt dat er vaker foutmeldingen zijn als je via mijnKPN iets wilt regelen. De frustratie snap ik. KPN wil graag dat zoveel mogelijk via mijnKPN wordt geregeld want bij het bellen wordt je ook vaker daar naar toe verwezen. Mocht het niet lukken, dan hebben zij via de chat, forum en bellen nog mogelijkheden om zaken in gang te zetten. Een zeer grote en fijne manier van klantenservice. Ja het is soms wat druk en dan kan het even duren voor je antwoord krijgt. Bellen is daarom sneller als het zenderpakket optijd uitgezet moet worden en dit zelf niet lukt.

 

 


Hoi @Rob2657,

Ik heb je bericht iets aangepast in verband met de huisregels en wil je vragen om hier op het forum om je taalgebruik te denken.

@Jeroen Ruiter legt verder eigenlijk heel goed uit hoe het werkt. Je kunt zenderpakketten in principe aan- en/of uitzetten via MijnKPN of via de tv-ontvanger zelf. Dat lees je ook op onze site: Zenderpakketten aan- of uitzetten. Het komt (helaas!) wel eens voor dat dit niet werkt, in dat geval denkt de klantenservice graag met je mee.
​​​​


Beste Jeroen,

 

Mijnkpn werkt niet als ik een zenderpakket wil uitzetten. Een klacht die je hier keer op keer hoort. Via de instellingen op de tv kan ik een zenderpakket niet uitzetten. Een klacht die je hier keer op keer hoort. Voor alle duidelijkheid Jeroen, aanbieders zijn wettelijk verplicht het uitzetten van een pakket net zo makkelijk te maken als het aanzetten. Als dat niet lukt, dan faal je als organisatie. 

Maar weet je, eigenlijk interesseert me dat weinig. Wat me wel interesseert is dat Joepie een terechte vraag stelt. Dat hij een trieste reactie krijgt van een moderator. Een reactie die wordt geliked door José die nu ook reageert. Dat is nieuw voor me, dat leden vd klantenservice elkaars antwoord liken, hoe kinderachtig. En als Joepie dan laat merken dat hij het antwoord onprettig vindt volgt er geen excuus, dan pas komt José met de reactie die ze de 1e keer had moeten geven. Joepie reageert niet meer, gelijk heeft hij.

Dat is geen fijne klantenservice. Dat is treurig. 


Gechat met kpn. Uitgelegd dat ik de foutmelding krijg dat ik niet alleen ziggo sport kan uitzetten, dat ik dan automatisch opnemen, alle opnames en het pluspakket kwijtraak. Onmogelijk volgens medewerker die ziggo uitzet. En automatisch opnemen uitzet, mijn opnames wist en het pluspakket uitzet. Goh, toch niet onmogelijk. 

 

Geen reden tot paniek toch Dragon en José? Gewoon even bellen? Een fijne manier van klantenservice Jeroen? 

 


Het is een interessant probleem en de frustratie snap ik ook echt wel. Ik herken mij niet in deze problemen en ze komen ook niet dagelijks voor. Wel betreft het niet goed kunnen schakelen in mijnKPN. Daarom kan je gelukkig ook bellen. Helaas is dit bij u verkeerd uitgepakt. @Jose_ kan jij hier nog iets mee?


Dus heb ik gebeld Jeroen. En werd excuses aangeboden. De functie opname zou direct worden aangezet. Ik werd zelfs teruggebeld, of ik een bloemetje wil voor de overlast. Dat was aardig maar dat hoefde ik niet.

Een half uur geleden blijkt dat de functie opnemen niet is aangezet en zelf kan ik dat ook niet doen. Wel krijg ik bericht dat kpn nieuwe apparatuur naar me heeft gestuurd. Die wil ik niet, daar heb ik niet om gevraagd. Dus heb ik maar weer gebeld Jeroen. De medewerkster gaf aan dat ik een nieuw pakket heb besteld volgens het systeem. Exact dezelfde apparatuur als ik al heb wordt naar me toegestuurd. En niemand kan de functie opnemen omdat ik een nieuw pakket heb besteld en dan kunnen ze 3 dagen niet in het systeem.

Begrijpen jullie m'n ergernis al wat beter? En als je 't niet geloofd Jeroen, vraag 't aan José, die kan vast wel bij m'n gegevens 


Vervolgens krijg ik een mail van Kpn omdat ik een nieuw product bij ze heb besteld. Dat heb ik niet Jeroen. Dus heb ik kpn maar weer gebeld. Ze hadden weer een fout gemaakt. Daarom krijg ik ook dat nieuwe installatiepakket. En ze kunnen dat ook niet veranderen. Want dat moet via de afdeling opzeggingen. En daar is storing. Dus morgen moet ik opnieuw bellen. Samengevat: om ziggo sport kwijt te raken heb ik 4x moeten bellen, 3x gechat, ben ik al mijn opnames kwijt, kan ik niet meer opnemen, ben ik mijn pluspakket kwijt en krijg ik een installatiepakket wat ik niet wil. 

Van José en Dragon horen we niets meer denk ik. Topbedrijf. Fijne klantenservice. 


Ik begrijp u frustratie. Helaas bent u iemand die keer op keer problemen ervaart. U zult vast zeggen, ik ben niet de enige. En dat beaam ik. Toch zijn er ook veel tevreden klanten en ik ben er één van. Wel netjes dat een bloemetje werd aangeboden. Nog netter was deze versturen zonder dit te vragen.


Hi @Rob2657,

Laat ik beginnen met het feit dat @Dragons géén moderator en ook geen medewerker van KPN is. Dragons is een gebruiker van het forum, onderdeel van de community op het KPN forum en probeert met de beste bedoelingen klanten die hier vragen stellen te helpen. :blush:

Ik lees dat er bij jou ontzettend veel fout gaat en dat de frustratie hoog zit, kan ik mij dan ook voorstellen. Hoewel jij er misschien geen boodschap aan hebt, klopt het wel wat @Jeroen Ruiter zegt: heel veel dingen gaan wel goed. Op het forum lees je natuurlijk meer klachten, dat kan kloppen. Maar in de meeste gevallen werkt alles gelukkig gewoon zoals het zou moeten.

Nou begrijp ik uit jouw berichten dat er bij jou één en ander niet lukt en je daarom contact hebt opgenomen met de klantenservice. Alleen is het nu niet opgelost, maar gaat er nog meer mis? Dat is ontzettend irritant. Ik wil voorstellen dat je hier op het forum een nieuw topic aanmaakt waarin je aangeeft wat er allemaal speelt. Voor eigen vragen/problemen is het namelijk de bedoeling om je eigen topic te starten zodat het overzichtelijk blijft en er niet allerlei verschillende onderwerpen in één topic besproken worden. Vul ook je forumprofiel in zodat we achter de schermen met je mee kunnen kijken en hopelijk naar een oplossing kunnen werken.