Skip to main content

Goedemorgen,

Ik het een zenderpakket proberen toe te voegen maar helaas blijft deze hangen. Heb al software vernieuwd en ontvanger 30 seconden van de stroom af gehaald. Zowel via tv als telefoon lukt het niet. Zou u mij kunnen helpen? Ik heb het forumprofiel al ingevuld.

 

Groet Lonnie

Lukt het op MijnKpn op een vaste computer wel?of telefoon via een browser?


Nee helaas, ook hier staat uw wijziging wordt verwerkt, en nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

 


Dat probleem had ik ook toen ik Digitenne wou toevoegen bij mijn abonnement.Toen heb ik met Kpn gechat en die heeft het goed opgelost,Zij konden het blijkbaar wel toevoegen.Als je hier naar beneden scrolt zie je chat met ons,dat kan via deze link : https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm


Hallo @Malola ,

Vervelend dat het niet lukt via de TV of online.  

 

Probeer het dan eens via de chat. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

(Vandaag open van 8.00 tot 20.00)

 

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is natuurlijk ook mogelijk via 0800-0402.


Super! Bedankt voor uw informatie. Ik kreeg de indruk dat het via het forum moest. Ik ga meteen chatten. Dan jullie wel!!

 

Groet Lonnie


Graag gedaan!,laat nog even weten of het lukt!


Super! Bedankt voor uw informatie. Ik kreeg de indruk dat het via het forum moest. Ik ga meteen chatten. Dan jullie wel!!

 

Groet Lonnie

Graag gedaan. :thumbsup_tone3:


Nou contact gehad. De order is er wel maar verder is het niet in het systeem te vinden. Het gaat naar het oplosteam. Kan twee weken duren 😅. Gelukkig hebben we genoeg andere zenders 😁


OK. nou de chat heeft het proces in ieder geval een schopje gegeven…..


Zo is dat nogmaals bedankt allemaal 👍🏼


Het is opgelost hoor!! Ze hebben de order eraf gehaald en ik kon het opnieuw bestellen. Binnen 2 minuten geregeld. Nogmaals bedankt voor de tips!!