Skip to main content

vanmiddag Ziggosport geactiveerd, bevestigingsmail ontvangen, zouden kunnen kijken over 15 minuten, inmiddels veel later, maar helaas kunnen geen Ziggosport kijken.

Hallo @familieNorg,

Heb je de ontvanger al eens even 1 minuut helemaal uitgeschakeld (stroomloos)? Dit wil wel eens werken om de activatie van een zenderpakket opnieuw te laden.


Hoi @familieNorg. Welkom op het KPN Forum! Als een herstart het probleem niet verhelpt dan zoek ik graag voor je uit waarom het zenderpakket nog niet is toegevoegd. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Beste @familieNorg 

Werkt inmiddels Ziggo Sport? Want we hebben niks meer van je vernomen.


Heb hetzelfde probleem en nee er is nog geen ziggo sport geactiveerd.

Jullie zijn goed bezig. 


Heb hetzelfde probleem en nee er is nog geen ziggo sport geactiveerd.

Jullie zijn goed bezig. 

Beste @DaanJonker,

Ik heb dit probleem al neergelegd bij KPN, en gaan ze er hopelijk snel naar kijken.


Heb hetzelfde probleem en nee er is nog geen ziggo sport geactiveerd.

Jullie zijn goed bezig. 

Ik zie dat Ziggo sport inmiddels al is toegevoegd aan jouw abonnement. Heb je al geprobeerd om de zenders te bekijken?

 

@familieNorg Zou je jouw gegevens achter willen laten in je profiel? Dan kan ik het voor jou uitzoeken. 


@Vikash Heb de zender al bekeken,  alleen een dag te laat jammer genoeg ivm Engels voetbal


Wat fijn dat de zenders inmiddels te bekijken zijn. Inderdaad erg jammer dat je de wedstrijd van gisteren niet hebt kunnen bekijken, gelukkig kan je de overige wedstrijden van speelronde 32 (die worden uitgezonden) wel bekijken.:relaxed:


@Vikash Heb de zender al bekeken,  alleen een dag te laat jammer genoeg ivm Engels voetbal

@DaanJonker via de TV gids kun je die wedstrijd terughalen met Begin Gemist. 

Ik hoop dat het je lukt. 😉


@familieNorg Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je! 


Reageer