Skip to main content

Sinds gisteren begin van de middag bezig om het pluspakket te bestellen en te krijgen. Na 9 keer gebeld te hebben met KPN nog steeds niks. Twee keer werd zelfs de verbinding verbroken (1 keer na een kwartier in de wacht te hebben gestaan). Ik ga niet meer bellen. Ben er klaar mee. De reden dat ik het besteld heb is om Eurosport 2 te kunnen ontvangen zodat ik naar de Giro kon kijken. Of het moet nu nog binnen een half uur geregeld worden. 
En ik heb de bestelling via MijnKPN gedaan en via instellingen op de ontvanger. 
 

Hoe groot is de kans dat het nog gaat lukken?

Met vriendelijke groet,

Martijn

Gisterenochtend videoland geactiveerd via de TV, tot op heden werkt het niet ook niet na diverse resets tv kastjes en experiabox. Als je gaat kijken bij pakketten staat er “äanvraag in behandeling”. Ook via mijn kpn hetzelfde fenomeen,  “aanvraag ïn behandeling”


Hoi @Rosso71. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog niet naar Eurosport 2 kan kijken. Heb je al eens geprobeerd om de stekker van jouw tv ontvanger 30 seconden uit het stopcontact te halen? Vaak verhelpt dat het probleem al. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel. Dan kunnen wij het intern doorzetten om verder uit te laten zoeken. Laat je mij weten of het is gelukt? 


Zelf heb ik dit probleem met Ziggo sport vrijdag aangevraagd nu nog niks. 3x gebeld. Moet maar geduld hebben is gezegd. Staat in behandeling. Denk dat er provisioning problemen zijn.


Vikash, dat heeft ook niet geholpen. Ik denk dat ik nu alles geprobeerd heb, behalve een andere provider. Ziggo wordt het ook niet, lees ik net. 


Overigens is het feit dat ik dit weekend niet heb kunnen kijken naar twee etappes in de Giro niet waar mijn irritatie ligt. Dat is overtroffen door de negen nutteloze telefoongesprekken met een medewerker van KPN. 


Ik begrijp dat je er van baalt dat je hier meerdere keren voor moet bellen met onze klantenservice en dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Ik zal het doorgeven aan mijn collega's van een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken. Onze excuses voor het ongemak.


@Vikash lan je dat voor mij ook doen aub.

bij voorbaat dank


@Vikash lan je dat voor mij ook doen aub.

bij voorbaat dank

Natuurlijk! Dat had ik al gedaan. :wink: 


@Vikash je bent een topper 


Ook ik zit al vanaf zaterdag te wachten op Eurosport 2. Wilde ook de giro kijken. Heeft natuurlijk geen zin om een pluspakket te bestellen om vervolgens dagenlang te wachten tot je aangesloten wordt. Wat is hier aan de hand?


@Marconelli Er wordt nog onderzocht wat er precies aan de hand is. Helaas heb ik (nog) geen antwoord op jouw vraag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan geef ik door dat het bij jou ook niet werkt.


Is inmiddels gebeurd. Dank voor je reactie.


Bij mij hetzelfde probleem alleen dan met Ziggo Sport die ik heb aangezet via Mijn KPN. Ik wilde afgelopen zondag de f1 race kijken. Zender word niet toegevoegd en mijn KPN geeft “aanvraag in behandeling” aan. 

 

Meerdere keren contact gehad en er is een storingsmelding aangemaakt. Ik heb de hele bestelling nu maar laten annuleren aangezien de race al een halve week geleden is afgerond ;-)


@Marconelli Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist doorgegeven dat het Pluspakket nog niet is toegevoegd.