Skip to main content

Echt gewoon nergens een tel nr te vinden om te bellen als je direct geholpen wilt worden.

Ben al vanaf vrijdag bezig om een extra zenderpakket toe te voegen en dat word niet geactiveerd op een of andere manier.

Op de kpn site niet en op decoder niet.

 

 

@Michelv76 : Welkom op het forum.

Als je telefonisch contact wilt is 0800 0402 bellen een optie. Spreek dan in: “Ik wil een medewerker spreken”.

We kunnen het ook via het forum afhandelen. Krijg je ook een foutmelding als je probeert een zenderpakket toe te voegen? 


Krijg melding op me tv in behandeling bij actief druk 2x op i-tv als je de zenders niet ziet maar dat is het niet.

zowel online als in het menu of in app blijft het niet staan op de site pakt het wel maar zodra ik opnieuw inlog of een pagina terug gaat is het alweer weg uit me pakket.  

Zo ongeveer 30x online al het pakket toegevoegd.

Eerste x kreeg ik wel een mail dat er een pakket toegevoegd is maar er gebeurde niks na een paar uur. 

 


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt, @Michelv76 ?


Profiel upgedate Gedaan @Erwin_


 


1 minuut later is het weg.

 


Dank voor de info, @Michelv76 .  Zo te zien heb jij een paar dagen geleden ook contact gehad met webcare (of de telefonische ingang) . Een collega heeft een ticket aangemaakt.

Er is wel een order, namelijk. Maar die is vastgelopen. Ik ga er van uit dat dit deze week wordt opgepakt. Excuus voor het lange wachten. :-(


Nou Ik ga er niet meer van uit dat jullie het deze week opgelost hebben.

Is dat ik zelf contact zoek anders hoor je gewoon niks wat is dat voor service betaal je bijna 100 euro per maand voor.

Excuses hebben we bakken vol van.

 

 


Ik zie dat er activiteit is geweest in het ticket. Een collega heeft een voicemail ingesproken. Heb jij die ontvangen?

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!