Skip to main content
Beantwoord

Zenderpakket toevoegen, maar opnemen pakket gaat weg?

• March 7, 2020
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb mijn vraag / probleem al op meerdere plekken op het forum terug gezien, maar nog geen concreet antwoord gelezen.

Als ik online een zenderpakket wil toevoegen, komt in het overzicht automatisch te staan dat ik het ‘opnemen pakket’ kwijt raak. Waarom is dit zo? Gaat dit binnenkort opgelost worden?

Beste antwoord door Tycha

Probeer het eens via de tvontvanger?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 7, 2020

Probeer het eens via de tvontvanger?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2020

Ik zal eens kijken..

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 9, 2020

Goedemorgen @dabird, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad via MijnKPN op dit moment niet mogelijk om een pakket aan te zetten zonder dat het opnemen pakket eruit gaat.. We zijn daar mee bezig! Via de tv-ontvanger zou het wel gewoon moeten kunnen (problemen daarmee zijn bij ons nog niet bekend in ieder geval). Mocht je het zeker willen weten, dan kan ik het zenderpakket ook voor je aanvragen. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het pakket dat aangezet moet worden?

Ik hoor graag van je!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 13, 2020

@dabird ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik nog iets voor je aanzetten of uitzetten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2020

Excuus, het is me al gelukt via de tv-ontvanger. Bedankt nog voor het aanbod.