Skip to main content

Ook ik zou graag een pakket toevoegen. Via tv blijf er er staan " in behandeling" en via mijnkpn "wijzigen niet mogelijk". 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Roos65, welkom op het KPN forum! Je probeert een zenderpakket toe te voegen, maar dat lukt niet. Je ziet de melding ‘in behandeling’. Dit betekent vaak dat er al een wijziging loopt. Ons systeem kan maar één wijziging tegelijkertijd aan, dus als er een wijziging loopt, kan je niet nog een wijziging doorvoeren. Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat er inderdaad een lopende wijziging is. Deze had 2 juni al afgerond moeten worden. Het lijkt er dus op dat deze bestelling is vastgelopen. Ik heb mijn collega's van de achterliggende afdeling daarom gevraagd om deze bestelling gereed te melden. Ik heb alleen geen actuele doorlooptijd, dus ik weet niet precies hoe lang dit zal gaan duren, sorry.


Jammer dat het zo lang moet duren, ook omdat ik zelf nog niet eerder een wijziging heb doorgevoerd. Maar wel bedankt voor je snelle reactie,  ik wacht het af.


Even een update: Ik heb helaas nog geen terugkoppeling van mijn collega's ontvangen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.

Edit: Ik krijg net terugkoppeling van mijn collega's. Het verzoek is uitgezet om de order met plandatum 2 juni te voltooien. De doorlooptijd is 4 weken (kan eerder opgelost zijn, alleen geen garantie). Indien nodig, zal er na afloop nog contact met jou opgenomen worden.


We zijn 5 weken verder en ik zie dat de order nog steeds open staat. Ik heb daarom mijn collega's gevraagd om meer informatie.