Skip to main content
Een jaar na dato lukt dit nog steeds niet, ook niet nadat de eerste maand is afgelopen. Zelfde beeld als op de foto hierboven als ik het via de TV probeer en op Mijn KPN lijkt het even te lukken, maar niet echt dus. Alleen telefonisch. Als dat de policy is, kan KPN dat niet gewoon melden?



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @RenMil . Welkom op het forum!

Wat jammer dat je hiervoor van ons afhankelijk bent. (hoewel ik het graag voor je doen, één berichtje op het forum volstaat, dat scheelt je een belletje)

Wij proberen zoveel mogelijk controle bij de klant zelf te leggen. Dus het zou wel moeten werken. Ik ben nog wel benieuwd welk zenderpakket dit was. Kun je dat vertellen?
Het gaat om Fox International. Ik kan wel bellen, dan is het geen enkel probleem zoals ik .eerder heb ervaren, maar ik snap niet dat het niet lukt als ik het zelf wil doen.
En heb je de ontvanger al eens 5 minuten uitgezet? (schakelaar achterkant)

Evt. daarna software reset?



(menu > instellingen > 2 X op geel drukken. Software verwijderen JA. Via bewaren actie activeren.)



Dit heeft in deze situatie al eerder geholpen.
Fijn. Ga ik proberen. Dank.
Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik kan proberen te achterhalen waarom dit niet werkt.
Oh en wat @PeterG voorstelt! 🙂
Peter's suggestie ga ik morgen proberen!
Aan- en uitzetten van het ontvangertje heeft gewerkt. Software reset was (gelukkig) niet nodig. Dank, heren.
Top! Goed dat het weer werkt.
Nice! Dank voor je update! Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden!