Skip to main content
Gisteren een zenderpakket uitgezet, zou max 15 minuten duren maar deze zijn nog steeds beschikbaar

Ontvanger al een tijd uitgezet en opnieuw opgestart maar helpt ook niet.

Wil graag een ander zenderpakket aanzetten maar gaat dus niet omdat de andere aanvraag nog in behandeling is.

Iemand een idee??
Hoi, Sandy25. Wat jammer dat de verwijdering nu de toevoeging van een ander pakket in de weg zit.



Hier kan m.i. alleen een KPN-er (moderator) bij helpen aangezien deze in de systemen kan kijken. Dat kan alleen als je even je gegevens naam, postcode, huisnummer en klantnummer vaste diensten) in het forumprofiel invult.



Verder is het misschien handig om te vermelden welk pakket je wilt verwijderen en welke je toe wilt voegen.

En heb je KPN Compleet?
Hah @Sandy25, welkom op het KPN forum. Dat is vreemd! Ik kijk het graag voor je na. Peter geeft hier al een mooi voorzetje, welk pakket gaat het precies om? We horen graag van je 🙂
Hoi Nadia, heb het kinderpakkket uitgezet, ziggo sport aangevraagd.
Hoi, Sandy25. Wat jammer dat de verwijdering nu de toevoeging van een ander pakket in de weg zit.



Hier kan m.i. alleen een KPN-er (moderator) bij helpen aangezien deze in de systemen kan kijken. Dat kan alleen als je even je gegevens naam, postcode, huisnummer en klantnummer vaste diensten) in het forumprofiel invult.



Verder is het misschien handig om te vermelden welk pakket je wilt verwijderen en welke je toe wilt voegen.

En heb je KPN Compleet?


Bedankt heb het ingevuld
Goedenmiddag,



Nou ik heb dus ongeveer hetzelfde. Gisteravond omstreeks 2100 het videolandpakket bestelt. Normaal is dit idd binnen een kwartier geregeld.

Vanmorgen was het pakket nog steeds niet toegevoegd. Kan nu ook niks doen ook niet via tv en zenderpakketten. Ook omdat de aanvraag nog steeds in behandeling is. Vanmorgen hierover KPN gebeld en die zeggen dat ik geduld moet hebben en het er voor morgen op moet staan. Terwijl bij het aanvragen via mijn kpn stond dat het de 27e in zou gaan de wijziging.... KPN zei ook dat het tot wel 24 uur kon duren terwijl dat nergens terug te vinden is en het altijd via een kwartier geregeld is....
Hoi,

Ze wisten mij net te verkondigen dat er een storing is em dat het nog wel het hele weekend kan gaan duren! Ze konden het ook niet handmatig doen.

Moest maar wachten op de mail vanhet afzeggen. Daarna kan ik pas een nieuw pakket kiezen...
Hallo @Sandy25 en @kees1970, dat is flink balen! Is het vandaag gelukt om van pakket te wisselen?
Hoi Nadia,



Ja hoor. Gelukkig afgelopen zaterdag id loop vd middag is het gelukt...
Oh, super! Bedankt voor de terugkoppeling, @kees1970 😃

Reageer