Skip to main content

Ik kom ook al maanden niet in mijn zenderpakket maar moet wel betalen voor dingen die ik uit wilt zetten maar lukt niet wordt hier doodmoe van niemand kan het probleem verhelpen dit staat er zeker al 4 maanden en bij KPN weet niemand de oplossing ja we zetten het door naar de technische dienst nou wordt hier heel kwaad over waardeloos Ziggo was waardeloos ben daar weg maar dit is ook zeker niet om te promoten 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom hier @The boss! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Met acties als deze verdienen we natuurlijk geen schoonheidsprijs. Als je geen gebruik kunt maken van een dienst door een fout van ons, dan hoef je wat mij betreft (zeker) niet voor de kosten op te draaien. Als ik het goed begrijp, heb je dit al (meerdere keren) aangegeven via een ander kanaal, maar is er geen oplossing/oorzaak gevonden? In dat geval ben ik blij dat je hier aanklopt. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is en waarom dit zo lang moet duren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken. Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende. 

Geef maar een gil als je je profiel hebt ingevuld, dan ga ik aan de slag. 


Ik heb helaas niets meer van je gehoord @The boss, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden!


hoi lisa 

 

ja alles werkt nu naar behoren naar 3 maanden eindelijk 


Pff.. Goed om te horen! Bedankt voor het melden. Is het ook opgelost wat betreft de onterecht gemaakte kosten? Laat het maar weten, ik corrigeer dit natuurlijk graag voor je.  


Ik weet niet of de kosten terug betaald is nog niet gezien dus geef het nogmaals door 

 

Groeten the boss


Hoi, Boss! Onze facturen worden per de eerste van de maand gemaakt. Dit is onafhankelijk van de datum waarop jij het factuur ontvangt. Een correctie wordt daarom altijd verwerkt met de eerstvolgende factuur. In jouw geval kun je de correctie dus verwachten terug te zien op het factuur van oktober. :blush:


Reageer