Skip to main content

Ik heb 10 november de gratis 3 maanden extra pakket aanbieding geactiveerd. Fox sport, plus pakket en sneller internet.

Na 1 maand wil ik alles terug naar het oude. De extra pakketten hebben voor mij geen meer waarde. Via de tv geeft fout melding. Via de app geeft een fout melding. Via de telefoon 2 maal contact gehad. Geen oplossing. Ik ben klaar met dit soort maria praktijken. 

Hi Koefke, welkom op het forum. 

Krijg je nog steeds die foutmelding? Ik zie dat je op 10 december FOX sports al uit hebt gezet. Voor de zekerheid: Pluspakket en de extra snelheid mogen ook verwijderd worden? Dan ga ik dit per direct voor je doen. 


Inderdaad krijg ik nog steeds de foutmeldingen. Plus pakket en extra snelheid internet mogen ook uitgezet worden.

 

Met vriendelijke groeten 

John


Zondag 13 dec j.l. Is er overigens een IT ticket aangemaakt door de klantenservice voor dit probleem.

John


Dat zie ik inderdaad. Ik heb de 2 pakketten voor je bij deze per direct uitgezet. :relaxed:


Helaas nu na 48 min e.e.a. gecontroleerd. Maar er is nog niets veranderd. Mogelijk duurt het langer voor e.e.a. actief is?

 

John


Beste Alex P.

Ook vandaag vrijdag 18 dec. staan de twee pakketten nog actief.

Graag verder kijken of e.e.a. opgelost kan worden.

 

John


Beste Alex P.

Zelfs het Fox Sport pakket is ook nog actief. Kun je kijken of je de drie pakketten nog kan uitzetten?

John