Skip to main content

Dat zie ik inderdaad. Ik heb de 2 pakketten voor je bij deze per direct uitgezet. :relaxed:

Hoi Alex_P ik wil graag mijn extra zenderpakket uitzetten via de ontvanger maar hij geeft steeds aan 10 min in behandeling. Zou je dit handmatig voor mij kunnen doen ? En misschien een harde reset doen op mijn ontvanger zodat ik zelf mijn zemderpakketten weer aan em uit kan zetten ? Die 10 min in behandeling geeft die namelijk al bijna 3 maand aan. 
 

mvg Veldstra

@Kpn  @Kpn arjan na 3 dagen nog geen reactie gehad !! Graag zsm oplossen anders zit ik straks weer een maand aan het pakket vast


@Ronaldveldstra je kunt het ook via de afstandsbediening uitzetten,druk op de menu knop en dan naar instellingen en dan zenderpakketten en dan geabonneerd en daar kun je het pakket uitzetten


@jimny @Kpn in het menu van de instellingen geeft hij gelijk bij het zenderpakket aan 10 min in behandeling. Ook heb ik het al geprobeerd in de app van kpn maar daar zegt die het zelfde. Vorige keer ook al aangegeven en toen heeft iemand van kpn mijn zenderpaketten handmatig voor mij aangezet. Nu wil ik het extra pakket uitzetten maar dit werk niet meer. Graag zou ik willen dat kpn een harde reset bij mij uitvoerd zodat ik alles zelf weer kan doen in het menu.


Je kunt gratis bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan  aangeven dat je een medewerker wilt spreken


@jimny @Kpn kan maar de vorige keer ben ik hier goed en snel geholpen zou mooi wezen als @Kpn arjan hier het weer snel kan oplossen


Vanwege de grote drukte op dit forum duurt het langer, soms wel eens een dag of 4, 5 voordat een moderator het topic oppakt vandaar mijn hint betreffende het bellen met de klantenservice 


@jimny dankjewel voor de tip !


@Ronaldveldstra graag gedaan


Hi @Ronaldveldstra, is het gelukt bij de telefonische klantenservice? Of kunnen we je via deze weg nog helpen? Hoor het graag :slight_smile:


Hi @Ronaldveldstra, is het gelukt bij de telefonische klantenservice? Of kunnen we je via deze weg nog helpen? Hoor het graag :slight_smile:

Hoi Maja, nog niet via de klantenservice gedaan omdat ik hier de laatste keer snel en goed ben geholpen. Zou je het extra pakket ziggo sport willen uitzetten en mijn account willen resetten zodat ik het de volgende keer zelf kan doen via de ontvanger of via mijn kpn app ?


Ik ga mijn best voor je doen!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik ga mijn best voor je doen!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

topper dat je bent, ik heb de lijst Ingevuld voor je 


Bedankt! 

Het pakket staat al een poosje aan dus de minimale looptijd van 1 maand gooit in jouw geval geen roet in het eten. Sommige mensen willen een pakket ‘te snel’ weer uitzetten en dat lukt dan niet, vandaar dat ik het wel even wilde controleren :slight_smile:

Via MijnKPN krijg je exact dezelfde melding te zien begrijp ik, dan staat dit verder los van je ontvanger maar lijkt er iets niet goed te gaan met je account. Ik wil hier morgen even achteraan en zal nog niet het zenderpakket uitzetten, aangezien we dan niet meer kunnen testen of je het zelf weer kan, mocht men de oplossing gevonden denken te hebben :wink: Zodra ik er meer over weet, kom ik er bij je op terug!


Aanvullende vraag voor je @Ronaldveldstra, heb je voor mij een screenshot van de melding die je krijgt in MijnKPN en/of een foto van de melding als je het via de ontvanger probeert?


.


 

Rechts boven in 


Thanks, ik stuur hem door!


Ronald, ik krijg ook steeds exact de zelfde melding als ik bv een zender wil aanzetten. Voor mij ook nog een raadsel. Heb een vraag gesteld zojuist.


Thanks, ik stuur hem door!

Had je al een antwoord, het is bijna de 17-2 en dan moet ik betalen voor het Ziggo pakket welke ik nu al een maand wil uitzetten.

Ronald, ik krijg ook steeds exact de zelfde melding als ik bv een zender wil aanzetten. Voor mij ook nog een raadsel. Heb een vraag gesteld zojuist.

 

1AR helaas nog geen oplossing.

we wachten af 


Dag Ronald,

 

In 11 dagen niemand bij KPN gevonden die dit probleem (dat bij meerdere personen speelt als je het forum afzoekt) kan oplossen?????

Lijkt mij een gebrek aan klantgerichtheid, verantwoordelijkheid en daarnaast een enorme personele versnippering te zijn. Daarnaast wordt je als klant niet op de hoogte gehouden van de stappen die al dan niet bij KPN gezet worden om jou te helpen.

Je tast in het duister en wordt niet geholpen, ondanks de nodige toezeggingen. Wie pakt bij KPN de handschoen op?

(Dit zijn mijn ervaringen van de afgelopen weken, ik voel met je mee...)


Thanks, ik stuur hem door!

Had je al een antwoord, het is bijna de 17-2 en dan moet ik betalen voor het Ziggo pakket welke ik nu al een maand wil uitzetten.

Nog niet, doorgaans zijn ze wel wat sneller :thinking: Ik zal er even een reminder achteraan sturen, kan zijn dat mijn mailtje ergens tussen wal en schip is beland en dan zijn we voor niks aan het wachten!

Je betaalt niet per maand maar tot en met de laatste dag dat je pakket actief staat. Aangezien je hier op 1 februari al over aan de bel hebt getrokken hier, ga ik alle kosten na die datum voor je vergoeden hoor! Kan echter pas als hij uit is gezet, tot dat gebeurd is weten we immers niet hoeveel dagen het pakket ten onrechte aan heeft gestaan en hoe hoog de vergoeding moet zijn :wink:

@1AR als jouw topic aan de beurt is, gaan we jouw persoonlijke situatie ook goed bekijken!


Nu we vrij vlot een reactie gelukkig, er hangt zoals ik al vermoedde ergens een order vast (waarschijnlijk je oorspronkelijke bestelling in november, die ook al zo moeizaam ging) en ze gaan nu proberen om die order te vinden er er uit te slopen. Weet niet precies hoe lang dat gaat duren, maar heb gevraagd of ze me een seintje willen geven zodra het gelukt is zodat we hier mee verder kunnen :slight_smile:


:pray_tone1:


Nu we vrij vlot een reactie gelukkig, er hangt zoals ik al vermoedde ergens een order vast (waarschijnlijk je oorspronkelijke bestelling in november, die ook al zo moeizaam ging) en ze gaan nu proberen om die order te vinden er er uit te slopen. Weet niet precies hoe lang dat gaat duren, maar heb gevraagd of ze me een seintje willen geven zodra het gelukt is zodat we hier mee verder kunnen :slight_smile:

Hoi Maja_ net even gekeken en ik kan nu zelf het Plus abbonement eraf halen. Zou je willen checken als alles goed staat nu ? En zorg je daarna ook dat het zelf van het Ziggo pakket verrekend wordt.

alvast bedankt voor alle moeite !


Ah super! Had nog geen bericht ontvangen dat ze het gefixt hebben, top dat je het zelf even hebt gecontroleerd :smiley:

Ik zie het Pluspakket nog wel actief staan nu, Ziggo Sports niet. Zo is het ook de bedoeling toch?