Skip to main content

Dat zie ik inderdaad. Ik heb de 2 pakketten voor je bij deze per direct uitgezet. :relaxed:

Hoi Alex_P ik wil graag mijn extra zenderpakket uitzetten via de ontvanger maar hij geeft steeds aan 10 min in behandeling. Zou je dit handmatig voor mij kunnen doen ? En misschien een harde reset doen op mijn ontvanger zodat ik zelf mijn zemderpakketten weer aan em uit kan zetten ? Die 10 min in behandeling geeft die namelijk al bijna 3 maand aan. 
 

mvg Veldstra

Ah super! Had nog geen bericht ontvangen dat ze het gefixt hebben, top dat je het zelf even hebt gecontroleerd :smiley:

Ik zie het Pluspakket nog wel actief staan nu, Ziggo Sports niet. Zo is het ook de bedoeling toch?

Klopt idd ziggo wou ik alleen stop zetten.


Duidelijk, dan ga ik er nu voor zorgen dat je de abonnementskosten voor Ziggo Sports van de afgelopen maand weer van ons terug gaat krijgen op de volgende factuur :slight_smile:


Duidelijk, dan ga ik er nu voor zorgen dat je de abonnementskosten voor Ziggo Sports van de afgelopen maand weer van ons terug gaat krijgen op de volgende factuur :slight_smile:

Dankjewel voor de service 👍🏻


Graag gedaan, bij dat we het toch weer opgelost hebben weten te krijgen :slight_smile: