Skip to main content

Ik probeer vanaf februari al om ESPN Compleet uit te zetten. 18 januari kregen we een mail dat de gratis periode van 2 maanden bijna stopt. Geprobeerd om de zender van de MijnKPN app uit te zetten en via de instellingen op TV. Niet gelukt! Dus maar contact opgenomen met de klantenservice op vrijdag 18 maart en vandaag. De dame van vrijdag 18 maart gaf aan dat het geregeld was en dat wij binnen 15 minuten de bevestiging per mail zouden krijgen. Niet gehad, dus dacht: bel na het weekend wel weer terug. Vandaag een dame aan de lijn gehad en zij gaf aan dat het op de één of andere manier niet uitgezet kan worden omdat er een 'lopende order' zou zijn. Je raadt het al, zenderpakket nog steeds niet uitgezet! Advies is om morgen tijdens kantooruren terug te bellen, maar goed,....ik werk ook de hele week van 8.30 tot 17.00 uur. En nu? 

Hoi @van Pesch, dat schiet ook niet op zo! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Thomas,

 

Bedankt voor je reactie. Toevallig heeft een collega van jou gisteren telefonisch contact met mij opgenomen ivm de feedback wat ik heb gegeven nav het telefoongesprek met één vd dames. De beste man heeft het voor elkaar gekregen om ESPN compleet uit te zetten. Als ik het mij nog goed kan herinneren is zijn naam Jurrian? 


Bedankt voor je terugoppeling @van Pesch! Fijn dat mijn collega het toch op heeft weten te lossen! Ik ken helaas niet al mijn collega's van de klachtenafdeling maar fijn dat hij het op heeft kunnen lossen!