Skip to main content

Ik ben al sinds 1 augustus aan het proberen om een pakket uit mijn tv-pakket te verwijderen. Maar tot nu toe lukt dit niet. Gewoon belachelijk dat KPN dit niet oplost. En verder is het ook al een probleem om in contact te komen met KPN.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @PietjeSch,

Wat vervelend dat het niet lukt om het pakket te verwijderen. Om welke pakket gaat het? Ik lees dat je deze 1 augustus hebt geactiveerd, of nog eerder? Het is zo als je een pakket op 5 augustus activeert, dan kun je het zenderpakket pas 5 september deactiveren. Die zenderpakketten zijn per maand opzegbaar.


Nee, heb het al langer. Maar wil er vanaf. Normaal moet het makkelijk gaan, maar op een of andere manier lukt het nu niet. Heb al alles geprobeerd, maar het wordt steeds gecanceld. Moet nu even wachten tot woensdag. Is het dan niet gelukt, moet ik terugbellen. Maar ga dan ook direct opzeggen, want dit wordt een farce


Nee, heb het al langer. Maar wil er vanaf. Normaal moet het makkelijk gaan, maar op een of andere manier lukt het nu niet. Heb al alles geprobeerd, maar het wordt steeds gecanceld. Moet nu even wachten tot woensdag. Is het dan niet gelukt, moet ik terugbellen. Maar ga dan ook direct opzeggen, want dit wordt een farce

Mag ik je vragen wat je allemaal geprobeerd hebt @PietjeSch:thinking: Ik vind het vreemd dat je het niet af kan melden. :confused:


Maakt het pakket geen deel uit van het abonnement? Zoals Fox sports en pluspakket bij ALLES IN ÉÉN PREMIUM.

Of het pakket in het Compleetvoordeel. Dat kan Fox sports óf pluspakket zijn.


Nou, zelfs bij KPN krijgen ze het niet voor elkaar om het pakket te verwijderen. En het is een extra pakket wat je kunt toevoegen of verwijderen. Moet nu wachten tot woensdag, maar ook duidelijk gemaakt dat ik niet ga betalen hiervoor. En ook dat ik er over denk om van provider te wisselen als dit nu niet snel opgelost wordt


Goedemiddag @PietjeSch en welkom op het forum :)

Wat ontzettend zuur dat het zoveel moeite kost om een zenderpakket af te melden en ik snap ook heel goed dat je hier van baalt! Dit heeft normaal gesproken niet zoveel voeten in aarde maar in jouw situatie gaat het een stuk moeizamer en daarvoor wil ik je in ieder geval oprechte excuses aanbieden. Ja gaf vorige week maandag aan dat je tot woensdag moest wachten; is het inmiddels geregeld? 


Goedemorgen @PietjeSch , ik heb niks meer van je vernomen; is het inmiddels gelukt om het zenderpakket te verwijderen?


Hoi @PietjeSch, ik heb niks meer van je gehoord en ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen 🙂 Daarom ga ik het topic sluiten. Voor wat het waard is, wil ik je wel oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak en je nog een fijne dag toewensen!


Reageer