Skip to main content

Ik heb het Ziggo Sport pakket weer aangezet.…

Maar kan het niet zien op mijn tv? Wel via de KPN app??

 

Kast resetten?

 

Mvg

Beste @Lizjax 

Even de ontvanger stroomloos maken, daarna weer aanzetten met het schakelaartje achterop. Laat het maar even weten of het gelukt is. 


Hoi @Lizjax

Kun je de Ziggo Sport kanalen al bekijken? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust via hier.

Een fijne dag gewenst!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Vanaf 1 juli zijn sommige zenders uit mijn basis en pluspakket verwijderd, echter de nieuwe zenders kan ik nog niet vinden. Wanneer kan ik die verwachten?


Vanaf 1 juli zijn sommige zenders uit mijn basis en pluspakket verwijderd, echter de nieuwe zenders kan ik nog niet vinden. Wanneer kan ik die verwachten?

@FonsC In deze PDF vind je de juiste zenderlijst.


@FonsC

De nieuw toegevoegde erotiekzenders zijn standaard verborgen. (zie menu → instellingen → zenders verbergen om ze zichtbaar te maken)

Verder is Crime & Investigation verplaatst van 82 (pluspakket) naar 44 in het basispakket.


Ik krijg een melding dat dit niet mogelijk is om aan te zetten (of ook maar te bekijken) omdat er mogelijk nog een order of wijziging loopt! Hoe kan ik dit inzien??  Want we hebben niets lopen nu! Ik moet het op een later tijdstip nogmaals proberen. Maar als ik niet eens weet waar het probleem ligt, hoe kan ik dit nu oplossen? Ik wil voor morgen Fox sports aan hebben!


Ik krijg een melding dat dit niet mogelijk is om aan te zetten (of ook maar te bekijken) omdat er mogelijk nog een order of wijziging loopt! Hoe kan ik dit inzien??  Want we hebben niets lopen nu! Ik moet het op een later tijdstip nogmaals proberen. Maar als ik niet eens weet waar het probleem ligt, hoe kan ik dit nu oplossen? Ik wil voor morgen Fox sports aan hebben!

Beste @Haroldhabing,

Hoe heb je het pakket aangevraagd? En welke abonnement heb je bij KPN lopen? Als je KPN Compleet bent kun je wisselen van het Pluspakket naar Fox Sports en andersom. Dit kun je doen in MijnKPN. Ik lees dat je de melding krijgt dat er een order en/of wijziging loopt, mocht het op deze manier toch niet lukken, dan zal ik zeggen dat je beter even met KPN kan bellen op: 0800 - 04 02. Als je een vraag moet inspreken zeg je: “Medewerker spreken.” Hun kunnen zien of er nog een order/wijziging loopt.


Reageer