Skip to main content

Waar kan niet verander van zender pakket  mijn kpn gaat dat niet 2 week wachten weer goed zit denk dus niet.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ha @Sgremmen, je wilt een zenderpakket veranderen, maar dat lukt je niet? Het is me niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Ik zie dat je ook gebeld hebt: ben je inmiddels voldoende geholpen? In principe kan je je zenderpakket gemakkelijk zelf via MijnKPN wijzigen. Lukt dit niet? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Ik krijg fout code 14 kan pakket bestel of opzeggen tv ontvanger mijn kpn kan recht zet worden.


Waar krijg je deze foutcode te zien? Is dat op de tv-ontvanger of in MijnKPN? En welk zenderpakket wil je geactiveerd hebben? Voor het bestellen of opzeggen van een zenderpakket kan je het beste even bellen met 0800-0402, als het niet lukt via de tv-ontvanger of MijnKPN. Mocht je toch via het forum geholpen willen worden, kan je de laatste drie cijfers van je rekeningnummer ook in je forumprofiel zetten? Dat kan dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen'. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. 


Wanneer word mijn zender pakket er aleen pluspakket houden de rest af graag digitale er af die 5 euro 4k ontvanger er af graag kost ook 5euro er een houden 4k ontvanger graag dat ik antwoord krijg graag dan gedaan wordt onzin graag heel beuje kpn kan zeder opzeggen bestel.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Beste @Sgremmen, ik adviseer je toch om even te bellen met mijn collega's via 0800-0402. Het is mij niet helemaal duidelijk wat er nu wel of niet af mag en ik wil niet per ongeluk verkeerde zaken verwijderen. 


Waar wordt probleem opgelost mijn kpn werkt opzeggen tv pakket waar om fout code ik wil dat opgelost wordt ga ik over naar ziggo 25-02-20223 nu echt zat er niks gedaan wel 71,74 betaald dienst niet meer heb😡

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Als mag er af tv ontvanger er af


Kpn oplichters tv pakket af haal moet er voor blijf betaal


Hoi @Sgremmen, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad. Er is iets niet helemaal in orde in ons systeem. Hierdoor lukt het niet om je abonnement te wijzigen. Daar wordt nu aan gewerkt. Het geheel is in behandeling van de back office. ZIj nemen contact met je op zodra er meer duidelijk is. Dat is ook de enige manier waarop dit opgelost kan worden. Via het forum kunnen we dit verder niet sneller of anders doen.