Skip to main content
Ik probeer al een tijd mijn zender pakket te wijziging via mij KPN maar krijg elke keer deze melding:



Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.



Ik heb gelezen dat ik het via verschillende browsers moet proberen, maar tot nu toe geen succes. Wat kan hier de oorzaak van zijn?



Admin: titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid

Beste @Chris B



Wat vervelend dat het niet werkt, heb je het ook al via de TV ontvanger geprobeerd?



MENU > Mijn service > Zenderpakketten



En wat gebeurd er dan? Wat zegt de TV ontvanger dan?
Hallo @Chris B, welkom op het KPN forum. Wat balen dat in MijnKPN het wijzigen van het zenderpakket niet werkt. Goed alternatief en tip van Dennis! Via de EPG van je tv-ontvanger kun je ook zenderpakketten aan/uitzetten. Meer info: Zenderpakket aan- of uitzetten KPN. Is het gelukt?



Ben ook wel benieuwd in welke browser(s) je hebt geprobeerd MijnKPN te benaderen. Is het nu wel mogelijk? Laat je het weten? :)


Via de TV ontvanger is het gelukt inderdaad, had eerst me modem gereset voordat ik het probeerde.

Ik had het geprobeerd in chrome firefox en inter explorer.

Bedankt voor de hulp.
Fijn dat het gelukt is 🙂 Heb je de browsers geüpdatet? Het zou gewoon prima moeten functioneren, wil je de versie van de browsers doorgeven?
Zijn allemaal de nieuwste versies helaas.
Merkwaardig. Maar gelukkig is het dus op de alternatieve wijze gelukt. Misschien zitten er plugins in de weg. Je kunt in chrome een incognito venster openen (rechtsboven). Hiermee omzeil je alle plugins en extensions van chrome. Wie weet lukt het op die manier.

Reageer