Skip to main content

kan weer niet van zender pakket wisselen in het tv menu staat is in behandeling kan 10 minuten duurt al een week ik heb het plus pakket via de site uit gezet maar kan niet het gratis  espn inschakelen  


Admin: nieuw topic voor je reactie aangemaakt koriginele topic

ik kan sinds een paar dagen ook mijn pakket niet wijzigen in beeld staat is in behandeling kan 10 minuten duren maart al 2 weken probleem al eerder gehad duurde 3 maanden voor het is opgelost ik heb via de site een pakket uitgezet maar ontvang ook geen mail of bevestiging 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Hoi @Hwau28. Ik zie inderdaad dat er wat mis gaat. Ik heb je huishouden gehervalideerd. Hierdoor komt het pluspakket weer actief te staan. Als dit gebeurd is zou je hem moeten kunnen wijzigen naar het ESPN pakket. Mocht je het pakket morgen nog niet kunnen wijzigen, graag een seintje!


Ik heb hier het zelfde probleem. Wat moet ik doen? Alles al gereset modem, tv kastje niks helpt. Hoe nu verder?

Gr Sabine


Goedenavond ik kan nog steeds mijn gratis  kpn compleet niet wijzigen van het plus pakket naar  ESPN in het tv menu staat nog steeds in behandeling dit kan 10 minuten duren. Het duurt al een week ik zie op het forum dat er meer  van deze meldingen zijn én dat het  erg lang duurt voor het is opgelost 


Hoi @Hwau28, nog even afwachten. In de loop van de middag kun je je TV kastje spanningsloos maken en dan zou je moeten kunnen wijzigen.

@SabinePolPeelen, zou jij ook je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel?


Ik heb net gebeld met KPN. Werd vriendelijk geholpen en alles is al goed is omgewisseld kijk vanavond even op de tv en anders morgen heb inmiddels ook al een bevesting gekregen dus hoop dat het nu goed is.

 


Goedemorgen 

Ik heb de stroom er af gehaald opnieuw opgestart nog steeds zelfde probleem toen opnieuw opgestart en terug gezet naar fabrieksinstellingen 

Nog steeds hetzelfde probleem.  Gebeld met KPN en ESPN is handmatig teruggezet hij kon het probleem niet verhelpen 

Advieseerde hetzelfde maar nog  steeds de melding in behandeling dit kan 10 minuten duren


Bij mij hebben kpn het ook voor mij gedaan. Hun kunnen het wel oplossen. Bij mij werkt nu alles prima alles is goed aan gepast.


Fijn dat het verholpen is @SabinePolPeelen

Ik stuur je een privébericht @Hwau28!