Skip to main content

Na diverse telefoontjes en chats probeer ik het maar op deze manier aangezien het niet wordt opgelost. Terugbellen ho maar... loop al zo'n 2 weken vast bij bestellen zenderpaketten. Tv menu geeft al die tijd al de melding 10 minuten geduld en de app geeft aan wijzigingen niet mogelijk. Graag oplossing!! 

Hoi @VerhRob, welkom en goed dat je hier aan de bel trekt! 

We krijgen meerdere meldingen binnen dat het activeren van zenderpakketten niet bij iedereen goed verloopt. Ik wil graag met je meekijken. Wil jij je Forum profiel aanvullen met gegevens? Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Voor alle duidelijkheid: graag het Film1 pakket 3 maanden gratis? Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt?


Gegevens zijn ingevuld in mijn profiel.


Ja, inderdaad het Film1 pakket. Maakt overigens niet uit. Kan geen enkel pakket bestellen door deze melding...


Dank je wel! Door een systeemfout lukt het nu niet om wijzigingen door te geven; het is iets waar meerdere klanten tegenaan kunnen lopen. Heel vervelend, voor jou, maar zeker ook voor ons en daarbij komt dat ik niet kan aangeven per wanneer het wel weer mogelijk is om wijzigingen door te geven. Ik kan je wel vertellen dat het bij de juiste afdeling ligt en zij hun uiterste best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodra het opgelost is, krijg jij alsnog het Film1 pakket 3 maanden gratis aangeboden.


Bedankt @Shyrin_ eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb. Anders dan via die collega's aan de telefoon en chat. Ik wacht geduldig af!


Bedankt voor je geduld, @VerhRob! Ik heb een terugkoppeling ontvangen dat de systeemfout verholpen is en de gewenste zenderpakketten voor jou geactiveerd zijn! Excuses voor het ongemak en veel kijkplezier! :popcorn: