Skip to main content

Mijn moeder luistert vaak naar zender 1814. Deze zender zendt alleen klassieke muziek uit. 

Het lukt haar echter niet om 1814 in te toetsen. Is het mogelijk om deze zender bijvoorbeeld onder een voorkeuzeknop op te slaan. Of is het mogelijk om alle zenders (behalve NPO, RTL en 1814) te blokkeren zodat mijn moeder alleen de knoppen ch+ en ch- kan gebruiken?

Of bestaat er wellicht een afstandsbediening die dit probleem kan oplossen?

Bedankt alvast!!

Hallo @Stefan1969 ,

Je zou in het menu alle andere zenders kunnen verbergen. 


Bedankt @Noordzee !!
Ik zal dat morgen proberen als ik bij haar op bezoek ben. Worden de zenders dan ook echt overgeslagen als je op ch+ of ch- klikt? Of krijg je dan toch de verborgen zender te zien, alleen met een zwart beeld?


Bedankt @Noordzee !!
Ik zal dat morgen proberen als ik bij haar op bezoek ben. Worden de zenders dan ook echt overgeslagen als je op ch+ of ch- klikt? Of krijg je dan toch de verborgen zender te zien, alleen met een zwart beeld?

Stefan,

Het lukte mij de laatste tijd ook vaak niet om bijvoorbeeld 237 in te toetsen. Door de traagheid van het menu was het vaak niet te bevroeden welke toets werd genomen. Er is een update geweest, misschien slim om even aan je moeder te vragen of het nu beter gaat. Ik kreeg de indruk dat dit wel beter ging.  


Bedankt, dat zal ik doen.