Skip to main content
In mijn mailbox:

De zenders FOX, National Geographic, Disney Channel, en 24Kitchen blijven dus gewoon beschikbaar. Antena 3, Wildhitz en Zing verdwijnen wel. Voor klanten met het Pluspakket blijven ook NatGeoWild en Baby TV beschikbaar.



Fijn dat deze zenders blijven, was voor mij een voorwaarde om KPN klant te blijven, ik kijk immers veel series op FOX.

Echter, ik kijk ook wel eens ZING en WildHitz en die verdwijnen?



Het nieuws dat FOX, National Geographic, Disney Channel, en 24Kitchen blijven wordt dus meteen teniet gedaan doordat er wederom zenders verdwijnen, buiten de zenders die al zijn verdwenen zonder dat daar een gelijkwaardig alternatief voor is teruggekomen!



Ik lees niet dat we minder gaan betalen nu deze zenders verdwijnen, zoals er de voorgaande keren dat er zenders verdwenen ook geen prijsverlaging kwam.



Voor mij is het duidelijk, KPN geeft steeds minder maar vraagt steeds meer... bij veel andere aanbieders krijg ik meer voor minder t.o.v. KPN en dus zal ik -na lang KPN klant geweest te zijn- op zoek gaan naar een andere aanbieder waarbij ik meer zenders heb en zo'n 10 Euro per maand goedkoper uit ben...
De zenders Zing en Wildhitz verdwijnen omdat deze er zelf mee ophouden.

Voor Zing komt een alternatief: Star Bharat (129, SD, basis)

Op kanaal 109 komt i.p.v. Wildhitz TV538 (nu ook al beschikbaar via 538)

Online kun je ipv Wildhitz terecht bij http://zoomin.tv/



Ik denk dat er voor Wildhitz, ooit door KPN zelf gestart maar nu alleen een schip van bijleg, voldoende alternatief is met Xite, MTV Music 24 en 192tv. (deze wel alle 3 in plus)
Goedenmiddag @TvZ. Ik begrijp dat je het jammer vindt dat ZING en WildHitz verdwijnen. Ik denk dat PeterG het hierboven heel goed uitlegt. Zing wordt vervangen door Star Bharat en WildHitz door TV538. FOX, National Geographic, Disney Channel, en 24Kitchen blijven. Elk jaar verdwijnen er zenders en komen er nieuwe zenders bij. Het zou jammer zijn wanneer je het abonnement bij KPN beëindigd. Maar die keuze ligt helemaal bij jezelf natuurlijk.
Elk jaar verdwijnen er meer zenders dan er bijkomen hoor, terwijl de abonnementsprijs bepaald niet lager wordt (waar dan allerlei "redenen" voor bedacht worden...).
Er zijn nu in het geheel geen alternatieven meer voor Spaanstalige televisie. Dat vind ik zwaar teleurstellend vooral omdat ik me daarin gevangen voel door KPN bij gebrek aan structurele alternatieven. Ziggo biedt dan TVE maar dat kunnen ze ook onaangekondigd intrekken zoals vandaag met antena3 bij KPN gebeurd is. Het is nogal een stap om helemaal over te stappen naar de concurrent terwijl daar ook geen garanties zijn. Op internet kijken is geen volwaardig alternatief voor televisie en aan illegale streamboxjes wil ik niet al is dat functioneel gezien nog het beste alternatief. Jammer zo.
@Vikash



Bedankt voor je reactie.

Ik blijf het zonde vinden, zenders verdwijnen en er komt steevast iets voor terug dat net ff iets minder is.

Als er al iets voor terugkomt, dat is de afgelopen jaren niet altijd het geval geweest helaas.

Reageer