Skip to main content

We hebben sinds 2 weken last van een terugkerende foutmelding dat de zenders niet beschikbaar zijn. Na het herstarten van de het hele netwerk, modem, TV en wandcontact kastjes hebben we weer een tijdje goed beeld. soms gaat het vanzelf over, meestal niet.  Internet werkt zonder enig probleem op hoge snelheid. Ik heb het gevoel dat de Experiabox EOL is?

 

Hoi @RuudvanHilten, welkom hier! Ik maak uit je bericht op dat je gebruik maakt van een draadloze verbindingsset? Dan zoek ik de oorzaak eerder daarin dan in de Experia Box. Deze foutmelding ontstaat als de verbinding tusssen tv ontvanger en Experia Box niet optimaal is. Een draadloze verbindingsset werkt via het stroomnetwerk. En we zitten nu weer in die periode van het jaar waar er meer lichten aan zijn 's avonds. Tel daar bij op kerstverlichting die je wellicht al hebt. Al dit extra gebruik van het stroomnetwerk kan voor verstoring zorgen op de verbinding naar de tv. Kijk dan ook, als je de foutmelding krijgt, of je rode/oranje lampjes op je DVS ziet en neem dit topic over het oplossen van storingen met DVS eens door. Ik verwacht dat het daarna een stuk beter wordt.