Skip to main content

wie o wie weet de oplossing.

Situatie: Ik heb vorig jaar een mijn tv-ontvanger bij KPN vervangen en nieuwe standaard KPN ontvanger (HBM2260) ontvangen. Aangesloten op LG tv (uit 2019). Initiële is gelukt, echter enkele weken geleden is waarschijnlijk door een software update al mijn zenders eruit gegooid. Signaalmelding op TV scherm zegt ‘niet geprogrammeerd’. 

Via tv instellingen een paar keer getracht de zenders automatisch op te zoeken (idem handmatig), echter ik krijg de foutmelding dat hij geen zenders kan vinden. TV ontvanger gerebooted volgens instructies KPN site - geen resultaat. 

Netflix (signaal komt via TV-ontvanger op mijn TV) werkt wel gewoon. Wie kan mij helpen?

Heb je wel de goede bron/source (staat of op de ab van de tv zelf, of als dat werkt op de ab van kpn) gekozen op de TV? Daar waar de HDMI van de tv-ontvanger naar de TV gaat. 

Een frisse start heb je ook gedaan?

Menu-instellingen-systeem-frisse start


:thinking:

 

Krijg je wel een kpn menu dan überhaupt? Hoe ga je naar netflix.

Heb je een foto van die "niet geprogrammeerd" melding?

Doet mij ook denken aan dat je tv niet op de juiste hdmi staat, maar op de antenne/coax, waar dus niks op binnen komt.


Als je @BJT1974 foto’s maakt, maak er dan ook 1 van de afstandsbediening, zo kunnen we aangeven waar de source-knop zit. 

Op deze LG afstandsbediening zie je de sourceknop waarmee je tussen de HDMI apparaten kunt wisselen.

 

 


Als je @BJT1974 foto’s maakt, maak er dan ook 1 van de afstandsbediening, zo kunnen we aangeven waar de source-knop zit. 

Op deze LG afstandsbediening zie je de sourceknop waarmee je tussen de HDMI apparaten kunt wisselen.

 

 

dank! Probleem opgelost.