Skip to main content

Al een paar keer heb ik sinds ik via KPN tv kijk, gezocht of het mogelijk is zelf de zender volgorde te bepalen. Of ik ieder geval zelf te bepalen welke zender je wel en niet ziet in de tv gids.

Vandaag ging ik maar eens via google zoeken i.p.v. via de site van KPN zelf. Tot mijn verbazing zie ik dat al sinds 2020 hierom gevraagd is door klanten. Hoe bestaat het dat KPN als commercieel bedrijf, nu 4 jaar verder (en misschien nog wel langer), nog steeds niets gedaan heeft met dit verzoek?

Wellicht kan iemand me vertellen of het op korte termijn wel in de pijplijn zit, of dat ik, na deze lange tijd misschien toch beter kan overstappen, omdat andere aanbieders dit wel al jaren als mogelijkheid hebben? 🤞🏼

Hallo @Bethmobiel ,

Heb je KPN TV+ ? Dan wordt je op je wenken bediend wat betreft een favorietenlijst. Die is binnenkort beschikbaar :

 

Bij oudere ontvangers bestaat een favorietenlijst al veel langer. 

 

Wat betreft de eigen volgorde van de zenders bepalen: 

Deze vraag is eerder gesteld, dus daarom quote ik moderator Erik : 

Erik_ schreef:

Dit is een wens die we vaker zien. Het is allen iets wat niet gaat gebeuren. De plaats van zenders in de lijst wordt in overeenstemming met de zenders zelf bepaald. Dat kunnen we daarna dan niet verder door jullie zelf laten wijzigen.