Skip to main content
Weer verdwijnen er mooie zenders zoals nat.geo en werk, vorig jaar al tv5, die ik nog steeds mis. De zenders die worden toegevoegd hoef ik niet. En dan wordt het ook nog duurder. Is er kans dat dan tenminste tv5 terugkomt voor de groep mensen die daar van houdt? Anders wil ik gaan opzeggen.
Vorig jaar werd tv5 verwijderd. Heel wat klanten hebben hier ontdaan op gereageerd. Er wordt dan door KPN geen rekening mee gehouden. Dooddoeners en zeggen dat je toch France2 terugkrijgt, tja, daar zaten we niet op te wachten. Nu weer fijne zenders weg en wel meer moeten betalen!

Geef dan tv5 maar terug, bij Ziggo hebben ze die toch ook? Enige culturele variatie is toch wel het minste.



*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@Narina er is hier nog niks over bekend welke zenders ervoor terugkomen. Maar ik denk dat TV5 niet terugkomt, KPN heeft het verwijderd omdat TV5 erg veel doorgifte vergoeding vraagt aan KPN. Daarom hebben ze het uit het pakket gehaald. Anders wordt je abonnement nog duurder, en dat wil je ook niet. En dat is ook met Fox en de andere zenders zo, vragen belachelijk veel geld aan de providers. En KPN wilt niet nog eens een prijsverhoging doorvoeren aan klanten.
Nadine,



In het verleden vond ik TV5 een elitaire zender. Echter zoals de Franstaligen dat de laatste jaren en dan niet alleen Frankrijk dat hebben opgepakt om iedereen een beetje meer inzicht daarin te geven, maakt mij een liefhebber van die zender. Temeer omdat ik doof ben en het Nederlands ondertiteld is.



TV5 is voor mij zeker een verrijking voor Europa maar vreemd genoeg zien we ondanks dat er binnenkort verkiezingen zijn geen enkel krachtig geluid van politieke partijen die hiervoor zeggen te staan.



In dit forum zijn eindeloze smeekbeden van gebruikers van KPN, Best wel grappig dat het vandaag koningsdag is wat voortkomt uit Willem van Oranje. De overheersers zeiden “Ce ne sont que des gueux”.
@Narina er is hier nog niks over bekend welke zenders ervoor terugkomen. Maar ik denk dat TV5 niet terugkomt, KPN heeft het verwijderd omdat TV5 erg veel doorgifte vergoeding vraagt aan KPN. Daarom hebben ze het uit het pakket gehaald. Anders wordt je abonnement nog duurder, en dat wil je ook niet. En dat is ook met Fox en de andere zenders zo, vragen belachelijk veel geld aan de providers. En KPN wilt niet nog eens een prijsverhoging doorvoeren aan klanten.

Nou, bij Ziggo hebben ze toch ook tv5 en dat abonnement is dus nu goedkoper.
Bij Ziggo hebben ze toch ook tv5 en nu is het abonnement daar nog goedkoper ook, per 1 juni.
Nou, bij Ziggo hebben ze toch ook tv5 en dat abonnement is dus nu goedkoper.

@Narina dat komt omdat er denk ik bij Ziggo andere afspraken zijn gemaakt dan bij KPN, en Ziggo heeft ook meer klanten dan KPN.
Beet je investeren om meer klanten te krijgen ipv minder...😉

Reageer