Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem al telefonisch contact gehad maar nog steeds niet opgelostĀ 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @Francis 42! Bedankt voor je vraag hier. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Zie je nog steeds geen ESPNĀ zenders?Ā 
De eerste tips die we altijd geven zijn als volgt.Ā 

  1. Maak de ontvanger een paar minuten stroomloos.Ā 
  2. Geef de ontvanger een Frisse start

Laat je het weten of dit heeft gewerkt?


@LisaĀ heb ik allemaal al geprobeerd het werk nog niet gisteren weer contact gehad en nu zeiden ze weer dat espn eraf is gehaald omdat ik geen mobiele abonnementen op mijn adres heeft terwijl ik er 4 op mijn adres heb snap er niets meer van er gaat iets helemaal niet goed bij jullie


Dat is wel gek. Ik neem aan dat je mijn collega verteld hebt dat je mobiel hebt bij ons die op hetzelfde adres geregistreerd staan?Ā 
Ik kan net zoveel zien als al zijn collega's, dus begrijp niet zo goed waarom je niet geholpen bent. Kost alle partijen alleen maar meer energie. Vooral frustrerend voor jouĀ @Francis 42:pensive:Ā .

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee.Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?Ā Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingenā€™.Ā 

Hoor graag!


@LisaĀ dank je wel voor het meedenken het is inmiddels opgelost alles doet het weer


Fijn om te horen! Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden.Ā