Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1742 reacties
  • 23806 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1742 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 8, 2026

@matthijs peters Ik heb glasvezel bijna 4 jaar(met problemen )😅 maar dit nog nooit gehad.

Maar laten wij hier geen discussie van maken en laten we gewoon op een reactie van kpn wachten.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 8, 2026

Ik heb nog een opmerking met betrekking tot my kitchen rules op net5. Volgens de zender zelf en tv gids.nl worden de afleveringen vanaf morgen om 17:30 uitgezonden i.p.v. 19:30 wat nog bij kpn in de gids staat.

Zoals eerder ook al gezegd klopt de afleveringsnummering niet. Maandag zou namelijk aflevering 12 zijn, maar de gids van kpn geeft aflevering 8 aan. Serie opname loopt hierdoor niet goed zoals je kan zien. Hoop dat dit snel opgelost is.

Forum|alt.badge.img+5

@Eef87 ziggo heeft ook nog de oude tijd voor my kitchen rules

kpn en ziggo hebben dezelfe epg leverancier

En wederom is tvgids.nl dus sneller en nauwkeuriger dan kpn (helaas)

zei ook 

Forum|alt.badge.img+5

ziggo heeft het ondertussen aangepast

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

ARD Morgenmagazin op Das Erste is gelukkig al hersteld zie ik, maar naar ‘Sergio over de grens’ moeten we even naar gaan kijken. Het lijkt erop dat dat verkeerd staat inderdaad. 

En dank voor je uitgebreide bericht ​@Arjan van B. ​@matthijs peters heeft over een soortgelijk probleem ook een topic over geopend en ik heb zijn bevindingen doorgespeeld aan het team wat gaat over de webapp. Zij bepalen dan welke prio dit krijgt en of het aangepakt gaat worden. Het staat natuurlijk wat slordig dat er dubbele resultaten worden getoond, maar ik vraag mij ook hoeveel mensen er uitgelogd gaan zoeken naar shows en films. 

‘My Kitchen Rules’ heb ik vorige week donderdag nog een keer onder de aandacht gebracht en daar zijn ook weer vervolgvragen op gesteld en acties op uitgezet. Het gaat nog steeds mis voor komende donderdag inderdaad en voor vandaag lijkt de starttijd niet te kloppen (dank ​@Eef87). Of voor vandaag de gids nog aan te passen is betwijfel ik, dus het beste kun je wel het programma wat start om 17:25 ook opnemen. Navraag staat uit wat de status is betreffende de nummering. 

Jouw situatie is op zich wel interessant ​@Frank-, want op glasvezel zou je nooit en te nimmer last mogen hebben van een ladende gids. Het lijkt er dan op dat er iets met je verbinding is (buitenshuis of binnenhuis). Zou je daar een eigen topic voor willen aanmaken en dan uitleg geven hoe je alles hebt aangesloten (bekabeld of draadloos)? Ook of je eigen (netwerk)apparatuur gebruikt of bijvoorbeeld een FRITZ!Box. 

Ik merkte gisteren ook de KPN logo's op op het startscherm en bij opnames. Ik denk dat het iets tijdelijks was, maar hoor graag of het nog steeds voor komt. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

zoals eerder gemeld die kpn logo's heb ik al meerdere keren meegemaakt

ook heb ik te maken met spontane restart van de settop box vooral als ik vooruitspoel bij een opname

Komt op mij over dat data niet snel genoeg word opgehaald/aangeboden, network probleem gok ik en dan niet in de absolute snelheid maar dat er ergens een opstopping/timeout plaats vind

Hermanqwerty
Helper

Het was 4 dagen geleden:

Nu veranderd in:

Er is alleen nog steeds geen serieopname van te maken. Volgens tvmaze.com is het een aflevering van 120 min. :

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN my kitchen rules is aangepast maar alleen voor vandaag en niet voor de rest van de week

ik vermoed als dit later aangepast word dat afl 10 van donderdag die ik als een afzonderlijke losse opname moest niplannen uit mijn opname schema verdwijnt

Vrenh
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • February 9, 2026

Waarom/waardoor is de aflevering Hart van Nederland [late editie] van vanavond niet opgenomen en die van a.s. woensdag niet gepland ?

Om welke zender gaat het? SBS6

Om welk programma gaat het? ; Hart van Nederland , de late editie

Wat zijn de datum en tijd van de uitzending? dagelijks om  ; De dagelijkse om ±22u40

Welke tv-ontvanger heb je? TV+ ; Ja

Zie je hetzelfde als je de gids bekijkt via tv.kpn.com of de TV+ app? gebruik de app niet !

Admin: bericht samengevoegd met een eerder bericht

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • February 10, 2026

Om welke zender gaat het? NET 5

Om welk programma gaat het? Hells Kitchen USA 

Wat zijn de datum en tijd van de uitzending? met ingang van 9-2-2026 is de uitzending van 17.30u verhuisd naar 14.30u 

Welke tv-ontvanger heb je? TV+

Zie je hetzelfde als je de gids bekijkt via tv.kpn.com of de TV+ app? Ja

Forum|alt.badge.img+5

bovenstaand is correct, aflevering nummer is 1 lager doordat nieuwsjaar uitzending niet binnen de serie is meegenomen op de bbc

onderstaand is fout omschrijving is van komende vrijdag (13-2) op de bbc

komende vrijdag op de bbc, en comedy central zend dat de maandag erna uit

en op 16-2 staat dus de generieke omschrijving bij comedy central

en datr moet dus zijn “Stephen Graham, Kaley Cuoco en Adrian Lester schuiven aan bij Graham op de bank. Met muziek van Gorillaz, die hun nieuwe single 'Orange County' ten gehore brengen.”

en nogmaals aflevering nummer op comedy central is 1 hoger dan op de bbc omdat comedy central de nieuwjaars show als onderdeel van seizoen 33 heeft meegenomen en bbc dus niet

Maar comedy central zend dus de aflevering pas uit nadat het op de bbc is uitgezonden

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Is het nou een gesplitste aflevering van The Madame Blanc Mysteriesof of niet? Dat is nog niet helemaal duidelijk inderdaad ​@Hermanqwerty. Eerder hebben we er naar gekeken en leek de juiste data aangeleverd te worden vanuit de gidsleverancier, maar we gaan er opnieuw mee bezig. Zo'n kerstspecial valt verder niet onder een seizoen, dus als een serieopname mogelijk is, dan is dat alleen voor de losse delen van deze aflevering. 

@Arjan van KPN my kitchen rules is aangepast maar alleen voor vandaag en niet voor de rest van de week

ik vermoed als dit later aangepast word dat afl 10 van donderdag die ik als een afzonderlijke losse opname moest niplannen uit mijn opname schema verdwijnt

Uiterlijk vanmiddag kan het zijn dat de nummering wordt aangepast en dat heeft wel consequenties voor de opnames inderdaad. Kijk aan het begin van de avond of de opname nog ingepland staat of niet. 

En ik zie inderdaad dat de aflevering van Hart van Nederland van gisteravond mist in de serieopname. Excuses daarvoor ​@Vrenh. Als ik nu een serieopname inplan dan zijn alle dagen weer vertegenwoordigd, behalve dat morgen de uitzending van 17:50 wordt opgenomen. Daar gaan we nog even achteraan. 

Wat betreft Hell's Kitchen zie ik dat onze gids overeen komt met die van tvgids.nl. Ook bij een serieopname worden alle afleveringen meegenomen. Zie jij nog fouten hierin ​@marc1976

We hebben het verhaal van verschil in nummering tussen BBC One en Comedy Central bij Comedy Central neergelegd ​@matthijs peters, maar zij zien daar geen fout in. Het kan wel zijn dat dit juist de verkeerde omschrijving oplevert, dus dat gaan we nog eens aankaarten. Ook de algemene omschrijving bij andere afleveringen. 

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • February 10, 2026

@Arjan van KPN

Hells Kitchen USA is maar voor 2 dagen aangepast (vandaag en morgen), vanaf donderdag staat de oude tijd van 17.30u er weer in 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 10, 2026

Is het nou een gesplitste aflevering van The Madame Blanc Mysteriesof of niet? Dat is nog niet helemaal duidelijk inderdaad ​@Hermanqwerty. Eerder hebben we er naar gekeken en leek de juiste data aangeleverd te worden vanuit de gidsleverancier, maar we gaan er opnieuw mee bezig. Zo'n kerstspecial valt verder niet onder een seizoen, dus als een serieopname mogelijk is, dan is dat alleen voor de losse delen van deze aflevering. 

Volgens de gids op bbcbenelux.com is dit inderdaad een in 2 delen geknipte special. (Zoek op The Madame Blanc Mysteries: Specials).

Forum|alt.badge.img+5

My kitchen rules zowel op tv.kpn.com als op de settopbox opname voor vandaag geprobeerd in te plannen (tijdens uitzending) dat moest want opname was verdwenen

systeem beweert dat opname loopt (zie foto hierboven)

maar als je dan een refresh doet (in de browser) dan krijg je

dus wat is dit nu weer ?

ook geprobeerd serie opname weg te halen en opnieuw in te plannen en dat hielp niet

oplossing was uiteindelijk serie opname verwijderen en losse opname

Dus serie opname blokkeerde iets

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 10, 2026

My kitchen rules zowel op tv.kpn.com als op de settopbox opname voor vandaag geprobeerd in te plannen (tijdens uitzending) dat moest want opname was verdwenen

systeem beweert dat opname loopt (zie foto hierboven)

maar als je dan een refresh doet (in de browser) dan krijg je

dus wat is dit nu weer ?

ook geprobeerd serie opname weg te halen en opnieuw in te plannen en dat hielp niet

Ik had precies hetzelfde vandaag. Nu dus verplicht terugkijken met de reclames erbij. Ik betaal niet voor niks voor een opname pakket...

Forum|alt.badge.img+5

Hoe kan het dat de rest van de week nog steeds niet is aangepast voor alle programma's op net5 ?

dat geld dus ook voor the mentalist en hells kitchen

ziggo heeft het ook nog niet goed staan dus hoe slecht is deze epg leverancier ?

Forum|alt.badge.img+5

4 van de 6 dagen zijn nog steeds FOUT bij my kitchen rules

dat geld dus ook voor the mentalist en hells kitchen

Hoe kan ik nu een serie opname doen met deze ongein ?

@TijtheMan Je schrijft en toont hele lappen tekst die nergens op slaan> er is wel degelijk nog steeds een probleem met My Kitchen Rules" op net 5 en daar hoef ik geen apart topic voor te openen, je bent volgens mij ook geen moderator> dus waar was je verhaal naar mij op gebaseerd?

@Arjan van KPN Het gaat weer totaal mis met "My Kitchen Rules" net 5> sinds wanneer is een ander tijdstip voor een aflevering van een serie een probleem voor "opnemen"?

Ik moet nog steeds het 2e deel van een aflevering "handmatig" inplannen, gelukkig werd dat afgelopen maandag wel opgenomen> maar dat gebeurd alleen als ik het 1e deel al gekeken en verwijderd heb.

Afgelopen dinsdag is gewoon niet opgenomen (geen uitleg)en gisteren woensdag staat doodleuk  bij "Is niet opgenomen", denken jullie dat ik niets beters te doen heb> dan dagelijks te kijken of mijn serie wordt opgenomen?

Ik kan het niet eens terugkijken; afgelopen dinsdag en gisteren woensdag; (zijn dus niet opgenomen, omdat het op een ander tijdstip stond of omdat jullie iets gewijzigd hebben?) , ik krijg van dinsdag 10-02-26 de fout; (STB zap 01Video niet gevonden).

Ik heb geen tijd en zin om constant te checken of mijn series wel worden opgenomen en al helemaal geen tijd om lineair terug te moeten kijken, maar omdat ik niets wilde missen; wilde ik het vanmorgen terugkijken en dat kan dus ook niet.

Voor mij is het zinloos deze serie nu verder nog "te kijken", als dit zo doorgaat. En ik hou er niet van dat mensen zeggen dat het is opgelost en/of aangepast (zie tekst naar ​@TijtheMan ) en dat ik maar een eigen topic moet beginnen, probleem ligt OVERDUIDELIJK niet bij mij.

Heel jammer dat ik met mijn (te) dure KPN abonnement, niet kan opnemen wat ik wil.

Sinds wanneer is een ander tijdstip een probleem voor het opnemen van een serie aflevering en waarom is terugkijken van deze serie bij KPN niet mogelijk?

Dit duurt nu al vanaf het begin, de problemen met My kitchen rules en mijn irritatie stijgt behoorlijk.

Ps Bij ​@matthijs peters wordt deze serie dus ook niet meer opgenomen> lees ik nu net, dus ik heb geen hoop of vertrouwen meer, dat het vanaf vandaag weer opgenomen wordt (ik hàd het gecheckt en het stond op "opnemen" afgelopen dagen 😡) en dat ligt niet aan mij, herhaal ik!

Groet 

Forum|alt.badge.img+5

en weer bekend patroon vreemde lange duur van een programma gervolgd door word aangekondigd

en zie ziggo zelf dan

donderdag 19=2 is ook gewoon beschikbaar bij ziggo

Forum|alt.badge.img+5

en zie ziggo

Ps Ik zie  nu net pas dat er niets klopt van de geplande opnames van "My kitchen rules"> afleveringen worden dubbel opgenomen en gaan van; aflevering 15 op vandaag naar aflevering 11 voor morgen en aflevering 17 op maandag 16 februari en dinsdag 17 februari> weer een "dubbele aflevering". 

Dus "aflevering 16" ontbreekt en staat ook niet als "losse" aflevering, zinloos dus om te proberen deze serie nog op te nemen. 

Opnieuw inplannen geen effect, er staat in de gids voor vrijdag de 13e "Aflevering 16", maar als opname blijft het "aflevering 11", jullie aanpassingen hebben dus een negatief effect gehad lijkt mij.

En dat ligt óók niet aan Net 5, ander tijdstip is iets anders dan "opgeknipte afleveringen"> m.i. is dit puur een KPN probleem, oftewel de EPG daarvan.

Forum|alt.badge.img+5

@LoveCatsOnly 

Ik gok dat die afl 11 een gecancelde opname is (kpn logo)

Enige wat we kunnen doen zolang kpn de rotzooi niet opruimt is de serie opname verwijderen en my kitchen rules via losse opnames opnemen. Shit oplossing maar dat is de kpn service deze week.

@matthijs peters  Dat kan niet> in de gids staat "aflevering 16" voor morgen en staat op "opnemen", in "geplande opnames is het echter "aflevering 11", maar ik kan geen aflevering 'los' opnemen> als deze al "foutief" op opnemen staat... Volg je het nog 😵‍💫…

En wat bedoel je met "gecancelde opname kpn logo"> staat gewoon aflevering 11 bij vrijdag de 13e (ironisch 😒) in geplande opnames...

Nu al 2 afleveringen gemist, dus of ik er nog zin in heb... hopeloos dit!

Forum|alt.badge.img+5

@LoveCatsOnly ik bedoel dit

dat zijn mijn geplande opnames en die van 19:25 is dus een geplande opname die gecanceld is maar nog wel te zien is met het standaard kpn plaatje