Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1766 reacties
  • 24367 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1766 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 27, 2026

VRT Canvas Sthlm Requiem: Hostage vrij 6 maart v.a. 23:00 - staat in de epg vermeld als S1 (dus herhaling van eerste serie).

Volgens de gids van vrt.be zou dat S2 moeten zijn.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • February 28, 2026

Vanwege de actualiteit over de aanval op Iran is de programmering op NPO 1 vanavond gewijzigd, met extra ingelaste uitzending van Pauw & De Wit. Ik neem aan dat dit in de EPG niet meer op tijd kan worden aangepast. Bij tvgids.nl is het wel al aangepast. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 28, 2026

Het 20:00 journaal is ook langer. Waardoor Wie is de mol en Arbeidsvitaminen quiz ook later beginnen. Een kwartier later.

Daarna dus geen Studio Sport. Maar extra Pauw & De Wit. 

Bij Ziggo wel aangepast.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • February 28, 2026

Ik zie net dat het in de EPG is aangepast, ik was denk ik iets te vroeg met mijn melding.  

Forum|alt.badge.img+5

ziggo

Forum|alt.badge.img+5

dubbele hit met onbekende zender en bbc1 morgen

de dubbele hit zie je als je NIET ingelogd bent

als je ingelogd bent dat zie je alleen bbc 1 in de zoek resultaat

maar in de epg staat dit dus niet, dus zoek resultaat is verouderd of epg is verouderd

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • March 2, 2026

Bij 192tv is het weer bar en boos, het is een paar weken goed gegaan, maar nu weer fout in de EPG voor niet alleen zaterdag 7 maart, maar nu ook zondag 8 maart. Hits uit Zee die op beide dagen om 14:00 uur begint duur op zaterdag ruim 4 uur en zondag zelfs 7 uur, waardoor er op beide dagen programma's in de EPG ontbreken. En dit keer is het niet alleen maar de Zaterdagmiddag gebeurtenis die ontbreekt. 

Forum|alt.badge.img+5

en weer bbc

staat nu wel in de epg ook

volgens tvgids.nl

Forum|alt.badge.img+5

graham norton show

vrijdag eerst op bbc1

dus 2x compilatie met idiote aflevering nummers

maar op comedy central

dus ik gok dat afl 6 niet uitgezonden word maar compilatie show nr 2

daarnaast is er weer het ghost oude serie probleem op 9 maart

aflevering volgende week wordt niet opgenomen omdat het de oude serie is

@TijtheMan  mag ik dit nu wel een patroon noemen ? want deze problemen hadden we vorige week ook

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 2, 2026

VRT Canvas Sthlm Requiem: Hostage vrij 6 maart v.a. 23:00 - staat in de epg vermeld als S1 (dus herhaling van eerste serie).

Volgens de gids van vrt.be zou dat S2 moeten zijn.

Sthlm Requiem: https://www.imdb.com/title/tt8149662

KAPNINGEN: https://www.imdb.com/title/tt19895620

De verwarring komt echt vanuit de productiemaatschappijen. Op de ene staat vermeld dat dit als S02 bestempeld wordt (http://lunanime.be/hostage/) en op de andere staat dat het een onafhankelijk verhaal is (https://www.karnfilm.se/projects/hostage). 

Een mooie situatie van: Je hebt gelijk en de gids ook.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 2, 2026

Bij 192tv is het weer bar en boos, het is een paar weken goed gegaan, maar nu weer fout in de EPG voor niet alleen zaterdag 7 maart, maar nu ook zondag 8 maart. Hits uit Zee die op beide dagen om 14:00 uur begint duur op zaterdag ruim 4 uur en zondag zelfs 7 uur, waardoor er op beide dagen programma's in de EPG ontbreken. En dit keer is het niet alleen maar de Zaterdagmiddag gebeurtenis die ontbreekt. 

Dit is inderdaad een dubbele dosis niet ok. Melding aangemaakt.

• Deelnemer
  • March 2, 2026

Tv gids klopt niet…

Zender 657

Programma: elk programma

Datum en tijd: altijd, elke dag een verschil van ongeveer 40 minuten tussen beeld en gids en dat al 2 maanden.

Ontvanger Arris VIP etc

De gids is voor die dure zender alleen via de tv te zien…

Er is na 2 maanden eindelijk een keer een ticket aangemaakt maar jullie vroeger om het hier te melden dus doe ik het ook hier. 

En ik vind dat dit meer dan 1 fout is, dit is een kwaliteitsissue.....

Forum|alt.badge.img+5

graham norton show op comedy central

de afl 6 is dus in de ochtend. De vraag die rest is waarom start de herhaling met afl  6?

de aflevering in de avond word niet gezien als onderdeel van graham norton serie

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • March 3, 2026

National Geographic Wild, woensdag avond 4 maart om 23:00 uur Ultimate Predator, duurt maar liefst 12 uur in de EPG zodat diverse programma's ontbreken. Hetzelfde 12 uur later, wederom 12 uur zodat tot 23:00 uur donderdag avond 5 maart ook diverse programma's ontbreken in de EPG. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

The Grand Tour afleveringen van 27 februari en 6 maart betreffen een opgeknipte aflevering. Daar moeten we even onze magic op loslaten om ze beide onder de serieopname te laten vallen. Daar hebben we eerst wel even de hulp van de gidsleverancier voor nodig, maar dit moet wel goedkomen. 

De aflevering van Ghosts op 9 maart heeft inmiddels de juiste afleveringsinfo gekregen. Ik zie dat nog wel de afbeelding mist, dus daar gaan we nog even naar kijken. 

Voor de gids van 192TV zijn al de nodige wijzigingen doorgevoerd, maar nog niet alles staat er volledig correct in. We blijven hierover in gesprek met de gidsleverancier. Ook over ‘The Graham Norton Show’ blijven we in overleg, omdat wij het belangrijk vinden dat dit correct in de gids wordt weergegeven en er een structurele oplossing komt. Zijn we dus nog mee bezig. 

Voor zender 657 loopt inderdaad nu een ticket ​@Charlie500K, dus de verwachting is dat het nu rechtgetrokken gaat worden. Hetzelfde geldt voor National Geographic Wild. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 3, 2026

Maar weer eens een rondje “Programmabeschrijving niet beschikbaar” voor komende week. Afgezien van “the usual suspects” (TRT) dus ook een aantal op “obscure” zenders zoals NPO 1 en 2, VRT Canvas en Duitse zenders (Das Erste, WDR, ZDF).

Hmm, als een klant deze kan vinden met een eenvoudige zoekopdracht in de tv+ app, dan zou het KPN en/of epg provider toch ook moeten lukken om dit tijdig te signaleren (en te repareren)?