Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1808 reacties
  • 24941 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1808 reacties

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 12, 2026

@TijtheMan Ik ga ervan uit dat kpn een contract en SLA heeft met zijn epg leverancier en die op zijn beurt heeft afspraken/contracten met de zender. En waarschijnlijk heeft kpn op zijn beurt ook commerciele afspraken en contracten met de zenders/omroepen

Dus kpn moet maar navragen  wat er nu wel of niet goed gaat op comedy central met graham norton en dat kpn dit probeert af te schuiven naar de klant vind ik fout.

Waar je vanuit gaat klopt natuurlijk.

De stellingname dat KPN moet navragen daarentegen klopt wat minder (als in niet). In ieder geval niet op het detailniveau van de vragen die je stelt. Daarnaast probeert KPN niets af te schuiven. Er is een mede forumgebruiker die je helpt in de juiste richting te gaan met de zoektocht naar antwoorden op de vragen die je stelt.

Forum|alt.badge.img+5

@TijtheMan 

Ik heb kpn erop geattendeerd dat comedy central alleen deze week 5 herhalingen uitzend en volgende week niets en dat geconmineerd met de wisselende afspeel duur die ze hanteerden (35 minuten verander naar 1 uur) lijkt me genoeg redenen om navraag te doen bij de probleem partij (comedy central)

Wij als klanten hebben geen goede ingang bij de zenders en kpn heeft dat wel

Dus ja ik noem het afschuiven als kpn niet bereid is om mogelijke problemen na te vragen bij een zender en ipv daarvan zegt mail maar naar die zender of vraag het andere klanten via het forum

Bottom line komen we weer uit op pro actief problemen voorkomen of passief achteraf gaan opruimen

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 12, 2026

en weer een probleem met serie opname

Tracker S2  op star channel werd niet opgenomen, moest opnieuw inplannen

Staat je accountnummer in je profiel en mag een moderator deze met mij delen? (niet hier publiekelijk op het forum plaatsen). Ik wil graag even meekijken waar dit mis is gegaan dan, want op basis van de brondata die ik beschikbaar heb zou het opgenomen moeten zijn.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 12, 2026

@TijtheMan 

Ik heb kpn erop geattendeerd dat comedy central alleen deze week 5 herhalingen uitzend en volgende week niets en dat geconmineerd met de wisselende afspeel duur die ze hanteerden (35 minuten verander naar 1 uur) lijkt me genoeg redenen om navraag te doen bij de probleem partij (comedy central)

Wij als klanten hebben geen goede ingang bij de zenders en kpn heeft dat wel

Dus ja ik noem het afschuiven als kpn niet bereid is om mogelijke problemen na te vragen bij een zender en ipv daarvan zegt mail maar naar die zender of vraag het andere klanten via het forum

Bottom line komen we weer uit op pro actief problemen voorkomen of passief achteraf gaan opruimen

Het staat Comedy Central vrij om te plannen/programmeren/editten/uitzenden wat ze willen en op welke manier ze daar invulling aan geven. Dat het er vreemd uitziet ben ik tot op zekere hoogte met je eens, maar dat is niet direct aanleiding om er onderzoek naar te doen.

Forum|alt.badge.img+5

@TijtheMan geen idee waar dat staat bij mijn profiel maar als het er staat mag het gedeelt worden

Ik zou verwachten dat ik tracker s1 via de settop box heb ingepland maar kan dat niet garanderen

Het zou al veel uitmaken als wij als klant kunnen zien wat voor opnames we hebben: Seizoen vs Serie

maar als het er staat dan hebben jullie mijn toestemming als het er niet staat kunnen jullie niet op basis van mijn adres gegevens uitlezen ?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat 'geen beeld en geluid' lijkt mij geen gidsissue (heb ik ook weleens)  even de terugtoets gebruiken, geluid/beeld is weer terug, ​@lenb.

Dit klopt helemaal. Deze klachten horen wel thuis op deze Community, maar niet in dit topic ​@lenb. We hebben al eens eerder via privébericht contact gehad over jouw problemen en ik heb je nu een nieuw bericht gestuurd wat je het beste kunt doen. Het staat je verder ook vrij om hier een nieuw topic over aan te maken. 

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 12, 2026

@TijtheMan geen idee waar dat staat bij mijn profiel maar als het er staat mag het gedeelt worden

Ik zou verwachten dat ik tracker s1 via de settop box heb ingepland maar kan dat niet garanderen

Het zou al veel uitmaken als wij als klant kunnen zien wat voor opnames we hebben: Seizoen vs Serie

maar als het er staat dan hebben jullie mijn toestemming als het er niet staat kunnen jullie niet op basis van mijn adres gegevens uitlezen ?

Met de data die ik terug kan vinden is de laatste aflevering van S01 als losse opname ingepland. Er staat geen serieID bij. Daarmee zal hij inderdaad niet automatisch S02 opnemen.

Forum|alt.badge.img+5

@TijtheMan 

Klopt niet ik had minimaal een seizoen opname voor S1 van tracker

Als er al een losse opname was dan vanwege problemen met die seizoen/serie opname

Ik neem alles op met seizoen/serie opname. En losse opnames bij problemen.