Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1903 reacties
  • 26573 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1903 reacties

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

Hier kan jij ​@lenb wellicht ook jouw issues droppen. Dan wordt het een soort van verzameltopic voor technische issues met de TV+ box en de gids.

Zie topic , ,,EPG werkt niet goed / Part 2’’ !

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • April 3, 2026

Bedoel meer dat wanneer ik een opname terug kijk dat , zoals de serie Thuis op vrt1 (20:30) dat ik al een paar minuten in de aflevering zit, en dus moet terugspoelen naar het begin van de aflevering. Of door moet spoelen naar het begin van een aflevering. Dat zal meer in de manier van opnemen zitten misschien  dat jullie tijdblokken nemen ipv de directe tijd dat een aflevering begint. Dat staat dus eigenlijk los van dit topic als ik het goed begrijp.

Tja, de zuiderburen nemen het niet zo nauw met hun uitzendtijden, dat is al jaren zo. ‘s Middags beginnen ze vaak vroeger dan in de gids vermeld, later op de avond juist later. Soms zelfs zoveel dat de 5 minuten voorloop of 15 minuten uitloop die KPN aanhoudt bij opnames nog niet genoeg is. Behoorlijk irritant. Zolang opnemen bij KPN gebaseerd op de start- en eindtijden van de uitzending in de epg, en die niet realtime bijgewerkt worden met actuele scheduling updates vanuit de zenders, is daar niet zo veel aan te doen vrees ik.
Het enige wat je kunt doen als klant om zeker(der) te zijn dat je het hele programma hebt opgenomen, is om het daaropvolgende programma ook op te nemen. Maar met urenlange journaallussen volgend op de laatste film van de avond loopt je opnameruimte dan wel snel vol…

Ja, wat dat betreft doet Ziggo het beter.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • April 3, 2026

Het is echt een drama hoe de TV gids nu is bij TV538. Vanaf vanmiddag 14.00u. tot maandag 21.00u. is er de 538 House Top 1000. Deze loopt dag en nacht door.

Tijdsvakken die niet kloppen, seizoens en afleveringsnummers die niet kloppen. De meeste bestaande programma's die normaal in het weekend zijn staan er nog in.

Hier moeten we even naar gaan kijken. Ik geef het door. 

Het wordt alleen maar gekker. Heb nu ineens een opname van 16 uur ipv 8 van eerder vandaag. De rest is nog niet in orde.

Kijk eens op:

https://www.radiofreak.nl/stations/radio-538/#programmering

Zo had het erin moeten staan met de goede  tijdsblokken.