Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1935 reacties
  • 27100 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1935 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Nee dan is het helder ​@MiVoNL! Dank voor het melden, ik had even niet geregistreerd dat er specifiek op dat programma een fout zat. Bedankt voor de feedback. 

• Topper
  • April 13, 2026

Nee dan is het helder ​@MiVoNL! Dank voor het melden, ik had even niet geregistreerd dat er specifiek op dat programma een fout zat. Bedankt voor de feedback. 

De fout is echter nog steeds niet opgelost en daarmee is de uitzending van gisterenavond nog steeds niet terug te kijken. Gaat dit nog hersteld worden?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik wil nog even aandacht vragen voor 192tv,  voor zowel zaterdagmiddag als zondagmiddag, De Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis om 16:00 uur en een dag later Erfgoedlijst om 15:00 uur ontbreken in de EPG.  In het openingsbericht staat dat Zaterdagmiddag gebeurtenis onder vergrootglas ligt, misschien moet Erfgoedlijst op zondag middag ook onder een vergrootglas gelegd worden.. Het is elke week maar afwachten of het op tijd goed komt te staan. 

Is dat dit weekend nog goed gegaan? Anders moeten we daar volgend weekend weer even wat meer aandacht aan besteden. 

Als serie opnemen lukt niet meer bij De Bondgenoten met name. Alleen de losse afleveringen per dag in programmeren lukt nog. Wat is er aan de hand?

De komende Bondgenoten afleveringen van vandaag en morgen worden weer meegenomen in de serieopname als het goed is. Hopelijk heb jij en ​@Zeer geergerd de aflevering van zaterdag los opgenomen en anders kun je 'm nog terugkijken. 

De programmering op NPO 1 is vanavond (zondag 12 april) gewijzigd in verband met het overlijden van Sonja Barend, bij Ziggo is het al aangepast, bij KPN nog niet, en dat met dezelfde gidsleverancier. Extra uitzending van Pauw & De Wit om 21:00 uur en Cruijff is om 23:00 uur in plaats van 21:00 uur. 

Wijzigingen in het weekend zijn altijd wat lastiger omdat de capaciteit om deze wijzigingen op te vangen wat minder is. Wel gaan als het goed is updates van de gidsleverancier gewoon door, dus ik weet niet waarom het niet op tijd is aangepast bij ons. Bedankt in ieder geval voor de tip voor Cruyff voor volgende week!

De fout is echter nog steeds niet opgelost en daarmee is de uitzending van gisterenavond nog steeds niet terug te kijken. Gaat dit nog hersteld worden?

Achteraf zaken in de gids herstellen doen we eerlijk gezegd niet meer, want dat doet meer schade aan bestaande opnames van klanten dan dat het iets oplevert. Als je Cruyff wilt kijken, dan kun je ‘Even tot hier’ terugkijken om 23:05 en dan zal je de documentaire kunnen zien. Als je graag de extra uitzending van Pauw & De Wit wilt zien, dan kun je het programma om 21 uur opstarten. 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 13, 2026

Ik wil nog even aandacht vragen voor 192tv,  voor zowel zaterdagmiddag als zondagmiddag, De Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis om 16:00 uur en een dag later Erfgoedlijst om 15:00 uur ontbreken in de EPG.  In het openingsbericht staat dat Zaterdagmiddag gebeurtenis onder vergrootglas ligt, misschien moet Erfgoedlijst op zondag middag ook onder een vergrootglas gelegd worden.. Het is elke week maar afwachten of het op tijd goed komt te staan. 

Is dat dit weekend nog goed gegaan? Anders moeten we daar volgend weekend weer even wat meer aandacht aan besteden. 

Ja, het is net op tijd goed gekomen, zowel zaterdag als zondag. Voor komend weekend staat het wel goed, en hopelijk blijft dit ook goed staan. 

Hij heeft vanavond jelie en gnodde niet opgenomen !! En so you think  you can dance neemt tie ook niet op aankomende zondag !! Kon m ook niet terug kijken !

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 14, 2026

Hij heeft vanavond jelie en gnodde niet opgenomen !! En so you think  you can dance neemt tie ook niet op aankomende zondag !! Kon m ook niet terug kijken !

Wel handig om de zender waarop dit wordt uitgezonden erbij te vermelden.

Bijvoorbeeld ik heb geen idee wat het is en op welke zender het is.

KPN heeft meer dan 100 zenders.😉

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

kanaal 70   komt niet overheen  zit dik 2.5 uur verschil in   , charlotte  deze begint pas om 12: 50 

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

Wel handig om de zender waarop dit wordt uitgezonden erbij te vermelden.

Bijvoorbeeld ik heb geen idee wat het is en op welke zender het is.

KPN heeft meer dan 100 zenders.😉

was sbs 6   hier ook last van gehad  ook de bondgenoten was het zelfde 

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • April 14, 2026

'Jelie & Gnodde’ was gisteren geen onderdeel van de serie en dit hebben we vlak voor uitzending kunnen herstellen. Keerzijde hiervan is dat los geplande opnames daarmee komen te vervallen (maar dan weer wel aan de/een bestaande serie wordt toegevoegd). 

'SYTYCD’ Deze heeft afgelopen zondag in de gids gestaan als een versie die bij de zuiderburen wordt uitgezonden. Hierdoor is deze niet in de serie meegenomen. De herhaling hiervan komende zaterdag stond met dezelfde gegevens in de gids. Ook dit is gewijzigd en de herhaling komende zaterdag staat nu in de opnamelijst (wanneer je deze als serie in de planning hebt staan) en de nieuwe aflevering op zondag staat daar ook bij.

Heb het hier nog even gecontroleerd, maar ik kan alle afgelopen uitzendingen vna beide programma's op beide type ontvangers terugkijken. Dus wellicht gaat er daar iets anders fout?

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • April 14, 2026

kanaal 70   komt niet overheen  zit dik 2.5 uur verschil in   , charlotte  deze begint pas om 12: 50 

Scherp opgemerkt en dank voor het melden. Hier zit een Timezone instelling verkeerd en gaat hersteld worden.