Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2060 reacties
  • 29479 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2060 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is vreemd ​@BernardHeuer, neemt hij dan een ander programma op of een verkeerde aflevering?

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

Dat is vreemd ​@BernardHeuer, neemt hij dan een ander programma op of een verkeerde aflevering?

de 1 ste en de derde niet de mildelste wel   dus 1 van de   3   inderdaad vreemdt 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 25, 2026

heb al een paar dagen met het opnemen  van   everybody  love raymond op    Comedy central

foutieve  opname  ik merk dat de tijd niet overheen komt   met opname / uitzending  

Meestal zijn dit soort als mislukt bestempelde opnames het gevolg van eerdere correcties in de epg. (Andere uitzendtijd gok ik.)

Zijn die afleveringen die nu om 12.55 en 13.25 beginnen bij jou wél goed opgenomen? Dan kun je de mislukte opnames gewoon negeren, en weggooien.

Forum|alt.badge.img+6

NB ziggo heeft wel de omschrijvingen

zie imdb voor de omschrijvingen

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Twee dingen: 

• 192tv is echt een drama in de epg, alles staat 2 uur eerder in de EPG dan  dat het programma start, en dit bij elk programma, en dit tot en met zondag 31 mei, zoals dit nu is.
  • Op net5 staat voor dinsdag 26 mei een aflevering van Country House Hunters: Sunshine Coast 3 in de epg die 11 uur duurt, dit klopt niet lijkt mij. 

Als je nu programma's wilt opnemen op 192tv, dan is dit niet zo fijn inderdaad. Gaan we mee aan de slag vanaf morgen. Net5 is inmiddels weer hersteld voor morgen. 

Op https://www.192tv.tv/#section-guide zie ik de Erfgoedlijst er ook niet tussen staan. Dus waarschijnlijk gaat het mis in de aanvoer van de data. Het zou moeten beginnen om 15 uur? En tot hoe laat duurt het? 

En zoals ​@Wartywolfs goed aangeeft kan het zo zijn dat de opnames wel zijn gelukt ​@BernardHeuer, maar dat er ook een mislukte tussen staat (vanwege een aanpassing van de gids). Is dit misschien het geval? 

Edit - Gaan we ook even naar kijken Matthijs. 

Staat dan de serie opname weer goed op net 5 ?? A.s.s staat nl geen afl 2 bij ? Die pakt tie op zondagmiddag ??

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 25, 2026

Staat dan de serie opname weer goed op net 5 ?? A.s.s staat nl geen afl 2 bij ? Die pakt tie op zondagmiddag ??

Welk programma ?? Op welke dag ?? Hoe laat ??

Net 5 gids klopt niet !  Het blok en ass heeft geen afl nr ! Word dus niet meegenomen in serie opname !

Het blok 20.30 en a.s.s 21.30 net 5

Morgen avond !

Forum|alt.badge.img+6

lijkt wel of alle programma's op net5 op 26 mei vanaf 14:00 geen serie/afl nr hebben