Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2208 reacties
  • 32291 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2208 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 3, 2026

Ik kwam er zojuist achter dat de serie opname van Silent Witness S29 op BBC NL de afleveringen A5 en A6 van vorige week vrijdag 26 juni niet heeft opgenomen. Oorzaak is waarschijnlijk dat de afl. van de week ervoor (19 juni) ook al als A5 en A6 in de epg stonden. Dat vond ik toen als vreemd, omdat die direct volgden op A1 en A2, maar toen ik dat checkte stonden die van 26 juni nog als A3 en A4 in de epg dus dat leek goed te gaan. Maar blijkbaar is dat later toch nog aangepast waardoor de serie opname is mislukt voor deze afl.

Gelukkig nog net op tijd gemerkt om ze via de gids terug te kijken (t/m zondag, want herhaald op 28 juni).

Forum|alt.badge.img+6

Gat in serie van 4 afleveringen ?

Hermanqwerty
Helper

Nieuw seizoen, de omschrijving klopt.

Maar bij aflevering 2 staat opeens de generieke omschrijving van seizoen 1.

( Inspecteur Frankie Monroe vs Inspecteur Bea Metcalf)

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 3, 2026

BBC ONE, zondag 5 juli 02.00 - gat in de epg van 25 minuten.

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Een nieuw race-weekend een nieuwe melding…

• ViaPlay TV+ 280
  • De races tijdens het weekend van de Grote Prijs van Groot-Brittannië
  • Zaterdag 4 juli 10:30 en 12 uur

Zowel om 10:30 als om 12 uur staat er in de gids: GP van Groot-Brittannië: Sprintrace

Je moet weer zelf gaan uitzoeken welke de Formule 1 en welke niet.

Idem dito met de kwalificatie later op zaterdag. Weer twee keer GP van Groot-Brittannië: Kwalificatie, nergens wordt duidelijk welke die met Max Verstappen zal zijn.

Natuurlijk gaat het zondag ook weer mis, dan staan er twee verschillende GP van Groot-Brittannië: Race. Kijkers mogen zelf uitzoeken hoe laat die van de Formule 1 begint.

Gaat KPN dit ooit oplossen? (helaas weten we allemaal wat het antwoord op die vraag zal zijn)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 4, 2026

Zowel om 10:30 als om 12 uur staat er in de gids: GP van Groot-Brittannië: Sprintrace

Je moet weer zelf gaan uitzoeken welke de Formule 1 en welke niet.

Die van 12 uur, ​@frankkijktgraagtv . Inclusief voorbeschouwing, want de sprintrace is om 13:00 uur.

Die van 10u30 is Formule 3. Volgens het schema (epg) in de app van Viaplay. 

Zelf kijk ik altijd op https://www.formule1.nl/wk-kalender/

Aangezien ik 230 niet heb en dus die epg ook niet. 

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Die van 12 uur, ​@frankkijktgraagtv . Inclusief voorbeschouwing, want race is om 13 uur.

De sprintrace is om 13:00 uur.

O ​@PeterG ik kan zelf heel goed uitvogelen wanneer welke race en kwalificatie gereden wordt
Dit onderdeel van het forum is geen vraag&antwoord gedeelte maar dé plek om KPN op al hun gebrekkigheden te wijzen, specifiek hun slechte digitale tv-gids.
En ondanks dat er wekelijks heel veel fouten worden gerapporteerd komt er nooit verbetering in de kwaliteit. 

Ik richt me persoonlijk elk raceweekend op de Formule 1, en kan dus elk weekend fouten en slordigheden aanwijzen. Wij zijn nu in ronde 9 en nog steeds lukt het KPN niet om netjes aan te geven of het Formule 1, Formule 2, Formule 3 of iets anders gaat.
Let ook op de kleine slordigheden als Sprint Race en Sprintrace en kwalificatie en Kwalificatie (met of zonder hoofdletter). Niemand bij KPN neemt hun werk ook maar een beetje serieus, niemand doet moeite om een minimale kwaliteit af te leveren.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 4, 2026

Sorry. Ik zit nou eenmaal in dat patroon.