Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2238 reacties
  • 32949 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2238 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Gaan we melding van maken, zodat de programmering van W-Sports gevuld zal worden. 

We zullen ook de afdeling voor het gesprek met de minister-president laten aanpassen ​@Undude 

Forum|alt.badge.img+6

@Jeroen van KPN en spin city op comedy central ?

want het zijn meerdere afleveringen die op verkeerde volgorde worden uitgezonden en de eerste 2 daarvan waren gewoon fout dus de rest is waarschijnlijk ook fout

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Heb je helemaal gelijk in, gaan we ook achteraan. Dat de nummering kloppend wordt gemaakt. 

• Deelnemer
  • July 13, 2026

De afleveringnummers ontbreken op FRAME (Kanaal 70). Volgens mij zit er verder meer foutieve programmainformatie in de gids. Zo wordt er op dit moment ook niet de serie ‘The Team’ uitgezonden, maar een film. Wordt een beetje moeilijk opnemen zo. 😅

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Een serie opname wordt zonder afleveringsnummering wel erg lastig natuurlijk ​@Ukev. Gaan we achteraan. Tevens maak ik melding dat het daadwekelijke uitgezonden programma nu niet overeen komt met wat er volgens de gids te zien is.  

Hermanqwerty
Helper

Afdeling klein leed :

Esme Young is inmiddels vervangen door Sophie Wilan.

Hermanqwerty
Helper

Sorry vorige bericht is fout, moet zijn:

Presentatrice op de foto Sarah Pascoe is inmiddels vervangen door Sophie Willan.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ga ik even melding van maken, zodat er een correcte afbeelding te zien zal zijn bij toekomstige afleveringen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Hermanqwerty, als het goed is de nieuwe afbeelding zichtbaar voor The Great British Sewing Bee

Forum|alt.badge.img+6

Ncis vanavond op net5 2 aflevering

Op de settop box zie ik de geplande opnames dubbel staan dus 4 opnames ipv 2 opnames

Op tv.kpn.com zie ik dat niet

Dus hangende opnames door epg mutaties 

Forum|alt.badge.img+6

married with children op veronica

afl 17 ontbreekt

afl 19 staat dubbel 2x achter elkaar in de epg om 18:30 en om 19:00

daardoor ontbreekt afl 20

@TijtheMan dus wedereom geen kwalitatieve controles op gat in serie en 2x dezelfde aflevering achter elkaar

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 18, 2026

Zo ongelooflijk vaak die afgebroken onvolledige ...

teksten. 

En moet je weer naar de mobiele gids.

Waarom kan het op het grotere tv scherm niet helemaal???

Forum|alt.badge.img+6

@PeterG 

als je naar beneden scrolled dan is er een tweede langere tekst, die soms ook niet compleet is