Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2354 reacties
  • 36127 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2354 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 28, 2026

The Repair Shop - BBC One, wo 2 sep 21:00 is volgens de BBC gids de eerste afl. van een serie (met als subtitel Beyond the Barn), maar in de epg staat die als losstaand programma en is niet als serie opname in te plannen.

EPG:

BBC gids: https://www.bbc.co.uk/schedules/p09v556b/2026/09/02

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • August 28, 2026

Dank je wel voor het doorgeven, ​@Wartywolfs! Dit is precies het soort concrete voorbeeld waar we wat aan hebben.

Ik heb het signaal doorgezet, zodat er kan worden gekeken waarom deze aflevering niet als onderdeel van een serie wordt aangeboden en daardoor niet als serie-opname is in te plannen.

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • August 31, 2026

Op BBC NL, Serie 'The Doctor Blake Mysteries' Seizoen 6. Op donderdag 3 sept 20:00 staat S6 aflevering 1 "Family Portrait" en op vrijdag 4 sept 19:50 S6 aflevering 2 "Family Portrait", is een gesplitste aflevering, "Family Portrait" is eigenlijk S6 aflevering 1. Maar daarna gaat het fout. Op maandag 7 sept 20:00 staat er weer S6 aflevering 1 maar nu met de titel "Ghost Stories". En ik verwacht op dinsdag dan het tweede deel van "Ghost Stories " maar dat staat nog niet in de gids. Dit zouden dan S6 aflevering 3 en 4 moeten zijn wil het serie opnemen goed gaan want "Ghost Stories" is S6 aflevering 2. Dit is bij het eerder uitzenden van deze serie ook al fout gegaan en heb ik Seizoen 6 niet kunnen zien, ik hoop dat het nog kan worden hersteld. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 1, 2026

Voor de melding overThe repair shop is een ticket aangemaakt.

Bedankt voor je duidelijke melding ​@LuToLu!

Ik heb dit intern doorgegeven, zodat de afleveringsnummering in de TV-gids gecontroleerd en waar mogelijk gecorrigeerd kan worden. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk opgepakt, zodat je seizoen 6 dit keer wél goed kunt volgen 🤞🏾