Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2382 reacties
  • 36952 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2382 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 10, 2026

Vreemd. Afleveringen van eerdere seizoenen zouden juist niet moeten worden opgenomen, afgaande op deze informatie in de kennisbank:

Tenzij je voor een eerdere seizoen toch ook al eens serie opnemen hebt ingesteld.

Admin: off-topic deel verwijderd

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 10, 2026

De informatie klop al heel lang niet maar goed  ik zal zeggen test het uit zelf dat weet je het of ik gelijk heb of heb of niet al is het mijn daar totaal niet om te doen ! 

Is bij meerdere  series hoor dat ie gewoon alle seizoenen pak stel je het in seizoen bijvoorbeeld in dan heb ik ook gehad dat later seizoen 1 & 2 enzovoort er ook op kwamen als opnames zo als bij fc de kampioenen op de VRT (zender29)

Admin: off-topic deel verwijderd

Hermanqwerty
Helper

“Het tweede seizoen van Ellis gaat op vrijdag 11 september 2026 om 23:05 uur van start bij KRO-NCRV op NPO 2”.

Klopt de nummering in de KPNgids wel ? De volgorde van titels lijkt wel goed.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 11, 2026

@Wartywolfs, ​@Peterpiwi, ik heb een paar opmerkingen verwijderd. Ik snap dat het met een knipoog bedoeld was, Warty, maar in dit topic niet echt nodig denk ik :)

Is bij meerdere  series hoor dat ie gewoon alle seizoenen pak stel je het in seizoen bijvoorbeeld in dan heb ik ook gehad dat later seizoen 1 & 2 enzovoort er ook op kwamen als opnames zo als bij fc de kampioenen op de VRT (zender29)

Over opnames, Peter: De instelling van huidige serieopnames is dat deze begint te lopen vanaf de aflevering waarop je de opname instelt. Eerdere afleveringen worden niet opgenomen. Tenzij je op een later moment een serieopname instelt vanaf een lagere aflevering. Dan overschrijft die je eerder serieopname en gaat hij vanaf dat moment alles opnemen vanaf die aflevering.

En, daarnaast zijn ook serieopnames van de oude manier (die alleen per seizoen gingen) die je eerder hebt ingesteld ook nog actief. 

Dus als je een nieuwe stijl serieopname hebt ingepland vanaf een seizoen 3, bijvoorbeeld, maar voor seizoen 1 en 2 nog een oude stijl seizoensopname had staan, dan wordt alles opgenomen wat nog niet of niet meer in je opnamelijst staat.

“Het tweede seizoen van Ellis gaat op vrijdag 11 september 2026 om 23:05 uur van start bij KRO-NCRV op NPO 2”.

Klopt de nummering in de KPNgids wel ? De volgorde van titels lijkt wel goed.

De nummering is inderdaad een beetje gek, maar de titels kloppen inderdaad. Ashenham is de eerste en Elmsly de tweede. Geven we even door.

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 11, 2026

Nou ik het dus wel zo. Als ik seizoen 5 instel en later komt 1 of 2  dan pakt ie het wel mee raar dat jullie het niet eens weten ik heb dat al meerdere malen mee gemaakt ! 

Echt slecht dat jullie het niet eens weten ! Zou zeggen test het uit 

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 11, 2026

Hier nogmaals het bewijs dat de serie opname wel oudere seizoenen mee pak heb afgelopen week nieuwe seizoen van Chicago fire ingesteld  seizoen 14 maar nu pakt ie dus ook nog seizoen 13 van Chicago fire  

dus ​@Erik van KPN  wat u zij klop van geen kant !!

kijk wil echt niet me gelijk hebben maar hier in zitten jullie er echt naast ! 

zie hier bij ook het bewijs 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Om nog even specifiek in te gaan op Air Crash Investigation, dan zie ik bijvoorbeeld dat voor seizoen 18 aflevering 3 mist in het uitzendschema van komende week en voor seizoen 22 mist aflevering 4. Het kan zijn dat het dan volgende week nog uitgezonden wordt, dus ik heb voor mezelf ook een serieopname ingepland om het in de gaten te houden. We gaan zien of er toch enige consistentie in zit.