Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2406 reacties
  • 37536 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2406 reacties

Hermanqwerty
Helper

Afdeling “Mosterd na de Maaltijd” ;

Deze serie-aflevering is niet opgenomen want we zijn inmiddels in seizoen 4.

Het gerommel met seizoens- dan wel afleveringsnummers de laatste tijd begint wel op te vallen (andere stagiair of AI ?).

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 16, 2026

Het gerommel met seizoens- dan wel afleveringnummers de laatste tijd begint wel op te vallen (andere stagiair of AI ?).

Klopt , serienummers , seizoennummers , zenderkanalen , regelmatig loopt diverse serieuitzendingen door elkaar en waar dat in zit . . . . . . ?

ik weet niet meer bij welke politieserie maar onlangs was er iemand doodgeschoten en een tijdje later , in een opvolgend seizoen , was hij er weer 🤷🏻‍♂️!

Soms geen touw aan vast te knopen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 16, 2026

Schrale troost: die afl. van Lubach is vandaag nog net terug te kijken via de gids, in de nacht- of middag herhaling (do 10 sep 00:32 of 15:55). Moet je tijdens de reclame iets anders gaan doen, dat wel. 😏

• Nieuwkomer
  • September 17, 2026

Bij Goedemorgen Nederland worden niet meer alle 4 de afleveringen opgenomen. Meestal nog maar 1.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • September 17, 2026

De foto bij Newsnight klopt ook al heel lang niet...maakt niet veel uit, maar ik heb ook geen idee wie deze man is...het zou eigenlijk Veronica Derbyshire moeten zijn (hoofdpresentator). 

De opname begint bijna altijd wel keurig op tijd, namelijk precies bij het BBC Two-logo, ​@TijtheMan.

Dat is Gordon Brewer die tot 2014 'Newsnight Scotland’ heeft gepresenteerd… Dit is er eentje die we ook gaan laten bijwerken dus..

Wel fijn dat het wat timing betreft in ieder geval op het juiste moment start.

Newsnight Scotland...vandaar! En 2014 is ook al even geleden...wist je dat zelf, of kan je dat nagaan op de een of andere manier, ​@TijtheMan? Of doe je dat met behulp van AI?

Maar bedankt alvast!

Ik heb (al zeg ik het zelf) redelijk wat kennis m.b.t. de content, maar dit was er niet eentje uit de categorie parate kennis. Met een beetje hulp van AI (Actual Intelligence) binnen de systemen gericht kunnen zoeken. Ik verwacht dat de reguliere AI dit sneller had kunnen achterhalen, maar deze route vond ik leuker/leerzamer.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Bij Goedemorgen Nederland worden niet meer alle 4 de afleveringen opgenomen. Meestal nog maar 1.

Gaan we even achteraan. In ieder geval bedankt voor het melden. 

Ik kan wel melden dat voor volgende week het in ieder geval goed gaat ​@Chiel Ovrkmp.  Elk stukje heeft een apart afleveringsnummer gekregen voor alle dagen.