Skip to main content

Ben helaas nog GEEN 👎🏼😂😂😂 KPN lid. Maar in 2023 gaat dit 100% ZEKER gebeuren👍🏼😄😄😄👍🏼

Ik heb een vraag over de opneem functie. Ziet de Medibox er dan anders uit dan zonder de opneem functie?

Wat is eigenlijk de TV zender Xite? Hij komt 2x voor in het Basispakket en 1x bij UHD.

Hallo @Arnout Heuvelmans 

 

Leuk dat je klant gaat worden 👍

Je krijgt dezelfde mediabox / TV ontvanger, de opname functie werkt via de Cloud, de opnames staan dus niet op de TV ontvanger zelf.

Xite is een muziekvideo zender, in het basispakket wordt hij in HD uitgezonden en als je het 4K pakket erbij neemt kan je hem in UHD bekijken.

XITE op kanaal 207 is de interactieve app op de TV ontvanger waarmee je muziekvideo's via thema kanalen van Xite kan bekijken.


@Arnout Heuvelmans 

De KPN tv decoder is altijd hetzelfde.

Er zit geen HD of SSD in de KPN tv decoder.

Opnemen gaat in de Cloud.

Daarom kan je het op meerdere apparaten kijken of opname instellen.

Ook bijvoorbeeld via de mobiele telefoon.

Uitgezonderd, helaas, KPN glasvezelkanalen 661-670 (dat zijn de eerste 10 kanalen in de originele stream).


Bij KPN word je klant, van een vereniging word je lid @Arnout Heuvelmans , welkom als toekomstige klant van KPN.

 


Dankjewel Jan Wijsgeer

Het duurt helaas nog zeker 8 maanden, dan ben ik EINDELIJK klaar met mijn vorige provider. Ik heb daar heel veel klachten over!! Zoveel dat ik ze nou op het Klachtenkompas van de Consumentenbond heb geplaatst. En die mooie natuur zender Love Nature zit bij KPN tenminste in het Basispakket EN zelfs 4K rijtje. Die TV heb ik


Hallo @Arnout Heuvelmans 

En die mooie natuur zender Love Nature zit bij KPN tenminste in het Basispakket EN zelfs 4K rijtje. Die TV heb ik

Zie onderstaande uitleg:

​​​​​​

LoveNature, te zien op kanaal 34 en 693 (4K)

LoveNature biedt documentaires en series in ongelooflijk detail. Deze natuurzender is beschikbaar voor alle abonnees van KPN. LoveNature is beschikbaar in HD op kanaal 34 en exclusief in 4K op kanaal 693 voor klanten met het Internet&TV 4K abonnement.

Kanaal 34 is het standaard HD-kanaal

Kanaal 693 is het 4K-kanaal,

waar je een speciale 4K-decoder (de 5202) voor nodig hebt plus een aanvullend 4K-abonnement à €2,50 per maand bovenop de standaard abo-kosten.