Skip to main content
Beantwoord

Ziggo 8 keer te veel op factuur.

• October 22, 2020
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Beste,

Zojuist heb ik een factuur van jullie ontvangen. Daar staat op dat ik 5 keer ziggo heb gekocht. Echter heb ik maar 1 ontvanger en zou niet weten wat ik met 4 overige ziggo afnames moet 😅. Dit is 2 keer op het factuur toegepast. Totaal gaat het dus om 8 keer te veel aan ziggo afschrijvingen. 

Met vriendelijke groet,

Robin

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Robin-s. Ik zie dat wat er is mis gegaan met het aanzetten van de pakketten, doordat deze momenteel een langere doorlooptijd hebben in ons leverproces. Uiteraard krijgt u het teveel betaalde bedrag terug op de volgende factuur. Daarvoor hoeft u niks te doen. Onze excuses voor het ongemak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2020

Hoi @Robin-s. Ik zie dat wat er is mis gegaan met het aanzetten van de pakketten, doordat deze momenteel een langere doorlooptijd hebben in ons leverproces. Uiteraard krijgt u het teveel betaalde bedrag terug op de volgende factuur. Daarvoor hoeft u niks te doen. Onze excuses voor het ongemak.