Skip to main content
Beantwoord

ziggo abbonement opzeggen werkt niet

  • January 18, 2021
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik probeer al ruim een maand mijn ziggo zender pakket op te zeggen via TV, via de app, via mijnkpn en ook via chat heb ik dit aangegeven, ik krijg echter de melding dat er een technische storing is.

Via de chat aangegeven dat dit niet lukt, dit zou uitgezet worden. Paar weken later nog steeds Ziggo actief, wederom via chat aangegeven, er zou contact opgenomen worden door een monteur, het probleem was ingewikkeld (29-12-20). Tot op heden nog niets gehoord van monteur of KPN. maar het bedrag wordt wel geïncasseerd.

Graag z.s.m. oplossing/contact en retourstoring van abonnement Ziggo.

Transcript van laatste chat kan ik overleggen.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Ziggo Sport heb ik nu voor je uitgezet en een maand gecrediteerd voor jou. Van de wijziging ontvang je per e-mail een bevestiging. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Michielleihcim. Zou je jouw profiel willen invullen? Dan ga ik kijken of het lukt om het zenderpakket alsnog voor je stop te zetten en het bedrag dat nog steeds gefactureerd wordt voor je te vergoeden. 
Als je mij een hier een seintje geeft na het invullen van jouw profiel. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 25, 2021

Beste Jeroen,

Mijn profiel is aangevuld.

Gr,

Michiel


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 25, 2021

Ziggo Sport heb ik nu voor je uitgezet en een maand gecrediteerd voor jou. Van de wijziging ontvang je per e-mail een bevestiging. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2021

Opgelost, dankjewel Jeroen