Skip to main content
Beantwoord

Ziggo en Fox Sport

• March 25, 2020
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Gaat KPN nog iets met de prijs doen wb ziggo en fox  gezien er nu geen sportevenmenten meer doorgaan? Of moeten alle klanten dit zelf uitzetten?

Beste antwoord door PeterG

Zucht. Dit is nu zo vaak gevraagd. Het antwoord is meerdere keren te vinden.

Het aanhouden van sportpakketten is eigen keuze. Ze zijn niet gestopt met uitzenden; er is alleen geen live sport.

Je kunt ze per direct stopzetten* en je betaalt dan ook geen dag meer. (na minimale afname van één maand dagelijks opzegbaar en kosten ook dagelijks)

*via decoder en via MijnKPN Account

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Zucht. Dit is nu zo vaak gevraagd. Het antwoord is meerdere keren te vinden.

Het aanhouden van sportpakketten is eigen keuze. Ze zijn niet gestopt met uitzenden; er is alleen geen live sport.

Je kunt ze per direct stopzetten* en je betaalt dan ook geen dag meer. (na minimale afname van één maand dagelijks opzegbaar en kosten ook dagelijks)

*via decoder en via MijnKPN Account

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @kgz. Welkom op het KPN Forum! Wat PeterG aangeeft klopt inderdaad. Je kan een zenderpakket zelf stopzetten in Mijn KPN of via de tv-ontvanger. Op deze pagina vindt je meer informatie. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @kgz. Welkom op het KPN Forum! Wat PeterG aangeeft klopt inderdaad. Je kan een zenderpakket zelf stopzetten in Mijn KPN of via de tv-ontvanger. Op deze pagina vindt je meer informatie. 

@kgz Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om het zenderpakket te verwijderen uit jouw abonnement.