Skip to main content

hoe kan ik gebruik maken van de ziggo go app nu ik het ziggo pakket afneem via kpn?

@Ddrover niet! Je kunt deze zenders wel via de kpn itv app bekijken 


Hi @Ddrover! Welkom op ons KPN Forum. Ik die dat Eric je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Je kunt de zenders bekijken in onze eigen iTV App! :sunglasses:


Ik heb ook informatie gevonden dat je je kpn account kunt koppelen aan een ziggo sport totaal account om in een ziggo app te kijken, klopt dit en wat biedt dit extra?


@Ddrover ik denk dat je die vraag beter op het ziggo forum kunt stellen.... Verwacht niet dat kpn je info kan geven over diensten die concurrenten aanbieden. 


Kijk eens naar onderstaande linkjes.

Ziggo 1

Ziggo 2

Meer details

Als Ziggo Sport Totaal Go-abonnee heb je altijd en overal toegang tot de zes live kanalen van Ziggo Sport Totaal op je tablet, telefoon of PC. Ook heb je toegang tot Ziggo Sport Totaal Gemist, zodat je de mooiste Ziggo Sport Totaal momenten nog eens on demand kunt beleven.

Alle kanalen van Ziggo Sport Totaal Go zijn voorzien van een hoge kwaliteit stream en Nederlands commentaar tijdens evenementen.

 

Kijk je liever op een groter scherm, dan kun je Ziggo Sport Totaal Go via Google Chromecast of Apple TV naar elk gewenst scherm streamen.

 

Het Ziggo Sport Totaal Go abonnement is op ieder moment op te zeggen via ‘Mijn account’ op de website.


@Ddrover

zie deze link en dat werkt perfect gebruikte ik in Spanje ook (kon de bandbreedte lager zetten) wat met itv app niet kon i.v.m. traag internet huurhuis

https://go.ziggosporttotaal.nl/user/login

alleen gaat het dan via een browser


Reageer