De Ziggo GO app is schijnbaar alleen te installeren op de KPN TV+ Box (typenummer: DIW7022). Ik heb nu 3 tv ontvangers VIP5202 en daar is geen Ziggo GO app beschikbaar. Is het mogelijk om er één om te ruilen voor DIW7022?
Hallo
Nee.
Als je contractvrij bent, dan kun je met jouw totale abonnement (incl. drie ontvangers) over naar KPN TV+. Het is niet mogelijk om twee oudere ontvangers aan te houden en daarnaast één TV+-ontvanger.
Wil je helemaal over naar KPN TV+?
Dat kan telefonisch via 0800-0402.
Het kan makkelijker via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan volledig over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Als je een niet te oude Smart tv hebt, kan je hem ook meestal daarop installeren.
Of via een Chromecast.
Abonnement omzetten (indien contractvrij) is de mooiste keuze.
Dan krijg je (in jouw geval 3) stuks de Sagemcom DIW7022
Persoonlijk ben ik zeer tevreden met de Sagemcom DIW7022
Je moet wel een Google account erop zetten, anders kan je de Ziggo Go app free niet downloaden op de DIW7022.
Dat is toch raar dat ik met alle drie moet overstappen naar KPN TV+. Stap wel over naar Ziggo
Dat is toch raar dat ik met alle drie moet overstappen naar KPN TV+. Stap wel over naar Ziggo
De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) wordt alleen geleverd bij het KPN tv+ abonnement.
Vandaar.
En er is helaas geen Ziggo Go app voor Linux.
En het grappige is dat de nieuwe Ziggo kastjes Next en Next Mini op Linux werken en daar kan hij dus ook niet op (op hun eigen kastje).
En het grappige is dat de nieuwe Ziggo kastjes Next en Next Mini op Linux werken en daar kan hij dus ook niet op (op hun eigen kastje).
Hun? Wat is dat nou? Ik dacht dat die Mini op Android werkte?
Als je overstap naar Ziggo heb je het kanaal voor EU voetbal van de NL ploegen als zender en heb je de app niet nodig
Hun? Wat is dat nou? Ik dacht dat die Mini op Android werkte?
Dat las ik in een topic over Europees voetbal.
Als je overstap naar Ziggo heb je het kanaal voor EU voetbal van de NL ploegen als zender en heb je de app niet nodig
Dat klopt, bij Ziggo op 14 en als er 2 zijn de 2de op 13, had ik gelezen.
Next Mini is geen Android decoder. Wel een IPTV decoder maar dus geen Android TV. En er is dus ook geen Ziggo GO of Ziggo Sport Totaal GO app voor Next Mini of Mediabox Next.
Als je contractvrij bent en overstapt op het KPN tv+ abonnement, ben je meestal ook goedkoper uit.
dit kan door gratis te bellen met 0800-0402
Heeft Ziggo wel een andere ontvanger die op Android of Google TV draait? Of hebben ze helemaal niks vergelijkbaars in die richting?
Heeft Ziggo wel een andere ontvanger die op Android of Google TV draait? Of hebben ze helemaal niks vergelijkbaars in die richting?
Die hebben (nog) niets vergelijkbaars.
Ach. De Ziggo GO TV app is op de Next Mini ook totaal overbodig.
De zenders zitten er zo al op. En de kanalen voor de Nederlandse clubs in de UEFA ook
Ziggo Sport 14 en indien nodig op Ziggo tv (13) het tweede kanaal Ziggo Sport indien 2 wedstrijden tegelijk met Nederlandse clubs.
Hi derooij, allereerst fijn om te zien dat je al goed bent geïnformeerd.
De ontvangers die hebt ondersteunen dit niet omdat de het om een Android app gaat, Ziggo heeft besloten om dit alleen via hun app beschikbaar te maken.
Dan heb je 3 opties:
- Wat Noordzee aangeeft, overstappen op KPN TV+.
- Wat joop2011 aangeeft, streamen naar je televisie via een Chromecast
- Hoewel we jou niet graag zien gaan, overstappen naar Ziggo, op hun eigen ontvangers heb je de app niet nodig omdat ze dit vrijgeven via de Ziggo Sports zender
Wat kost me dat om geheel (met 3 ontvangers) over te stappen KPN TV+ en kan dat in mijn geval? Hoe zit dat met de contractduur of staat dat hier los van.
Wat kost me dat om geheel (met 3 ontvangers) over te stappen KPN TV+ en kan dat in mijn geval? Hoe zit dat met de contractduur of staat dat hier los van.
Stel op KPN.com een pakket samen nar jouw wensen zonder echt een bestelling te doen, dan zie je wat het je gaat kosten.
Vergeet de korting/cadeau voor nieuwe klanten, want dat ben je niet.
Je gaat dan weer een contract voor 1 jaar aan.
Je moet contractvrij zijn.
Zo ja, bel dan gratis 0800-0402 en zeg dat je je contract wilt omzetten.
Kosten:
100/100 (goedkoopste internet) € 42,50
TV pakket met 1 ontvanger standaard € 12,50
2 ontvangers extra á € 5,-- = € 10,--
Opnamepakket gratis.
Totaal: € 65,-- netto per maand.
Nieuw contract is 1 jaar, daarna ben je weer contractvrij.
Maar heb ik dan KPN TV+? Dat zie ik nergens.
De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is standaard in het abonnement KPN tv+.
Als je belt (gratis) moet je aangeven dat je je abonnement wilt omzetten naar KPN tv+.
Er worden alleen nog maar TV+ abo’s geleverd
Ik wil je antwoord niet in twijfel trekken maar ik heb 2 weken drie nieuwe ontvangers gekregen (VIP 5202).
Ik wil je antwoord niet in twijfel trekken maar ik heb 2 weken drie nieuwe ontvangers gekregen (VIP 5202).
Dat kan maar dan heb je geen nieuw abonnement afgesloten want een nieuw abonnement zal sowieso een TV+ abonnement zijn waarbij je dus de TV+ Box geleverd krijgt.
Als je voor een bestaand abonnement de 4K optie aanzet of oude TV ontvangers vervangt dan zal je inderdaad de 5202 krijgen.
Dan heb je je abo niet aangepast, maar verlengd denk ik
Alleen jij weet het antwoord.
Ik ben inderdaad overgegaan naar 4K. Snap niet dat KPN dat niet aangeeft dat dit de consequentie is.
Ik ben inderdaad overgegaan naar 4K. Snap niet dat KPN dat niet aangeeft dat dit de consequentie is.
Dit is ook niet de consequentie daarvan. Wat is de einddatum van jouw contract? Dat kan je zien in MijnKPN.
De einddatum is 15-04-2026. Wat zegt dat?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.