Skip to main content

Als ik op ziggo golf naar een herhaling van een golfwedstrijd  kijk krijg ik goed beeld maar geen geluid. Dit is alleen op mijn windows 10 met Edge. Een huidige uitzending geeft wel geluid.

Op mijn Iphone of Ipad air wel geluid.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Bains, wat gek, wel beeld geen geluid. Met ander programma's zenders via Edge geen problemen? En als je een andere browser probeert? Werkt het dan wel?


Ik denk dat het aan Edge ligt. Het gaat met Chrome wel goed. 
Heb je enig idee waar het aan kan liggen?


Ik durf het zo niet te zeggen. Maar ik ga het doorgeven. Bedankt. 


Ik heb nu met Chrome ook geen geluid meer.

Op mijn Iphone 11 pro (ios 14.4) en op mijn Ipad (ios 14.4) wel geluid bij de live uitzendigen van Golf maar bij alle herhalingen niet.

Uitzendingen van Ziggo voetbal of racing hebben wel geluid bij live EN bij herhalingen.


Qua beeldkwaliteit kun je beter via de decoder kijken. Zeker met Golf (of Tennis of andere sport met klein balletje).

Hiermee ontken ik geenszins dat het via het online gebeuren natuurlijk wel moet werken. Er is nu geen Formule 1 dus heb op dit moment dat zenderpakket niet en kan het derhalve hier niet checken.

@Dennis Schreve , kan jij eens checken of je via de app of browser (tv.kpn.com) wel geluid hebt als je een uitzending van Z.S. golf '’terugkijkt'’?


@Dennis Schreve , kan jij eens checken of je via de app of browser (tv.kpn.com) wel geluid hebt als je een uitzending van Z.S. golf '’terugkijkt'’?

@PeterG ik heb met terug kijken geen geluid, maar als ik live (lineair) kijk heb ik wel geluid. 


Dennis Schreve schrijft: ik heb met terug kijken geen geluid, maar als ik live (lineair) kijk heb ik wel geluid

Top dat je even gekeken hebt, @Dennis Schreve .

Dan kunnen we wel concluderen, @Bart_Z , dat het een netwerkbrede online storing is bij ZS golf.

Het ligt dus niet aan je apparaten of apps, @Bains !

 


Dank voor het checken. 
Trouwens als ik thuis kijk via decoder en gewone tv heb ik wel geluid bij terug kijken 


Dit valt in dezelfde ‘categorie’ als:

...en helaas niet alleen via de Samsung-app maar het hele online-tv gebeuren. Alleen decoder is HD bij opnamen/terugkijken ESPN.


@PeterG heb jij enig idee hoe het nu verder gaat? Gaat KPN er mee aan de slag en/of nemen ze contact op met Ziggo. 


Dit probleem zit bij KPN zelf. Het is doorgegeven. Maar net als mijn melding omtrent ESPN ook kennelijk niet direct gerepareerd danwel te repareren.

Golf is toch sowieso veel mooier via de decoder? En sport kijk ik alleen live (dat is wel HD bij ESPN 1 t/m 6) en met geluid bij Ziggo golf). Alleen evt. documentaires op die sportkanalen niet.

Ik vind de beeldkwaliteit van de app al niet denderend voor voetbal of tennis. Dus golf….. Het is wel HD, maar toch…. beperkte bitrate (5 mb/s; decoder 7,5. Scheelt enorm in het beeld)

Ik neem aan dat je ook een gratis account bij ziggosport.nl hebt. Daar kun je dan wel terugkijken met geluid. Volgens mij kan je dat koppelen met je KPN abonnement (omdat je het Ziggo Sport pakket hebt).


Ik heb dit gemeld, het ging in meerdere browsers fout. Het geluid werd niet goed aangeleverd. Dit is nu hersteld. Dus met de nieuwe programma's komt het niet meer voor. 


@Bart_Z Op Iphone 11 pro (ios 14.4), ipad air (ios 14.4) en op Windows 10 met Chrome werkt alles weer prima.

Op windows 10 met Edge nog geen geluid.

In ieder geval bedankt dat het voor het grootste gedeelte is opgelost.


Nu inmiddels wel weer? Het zou namelijk overal opgelost moeten zijn, dus ook in Edge.


@Bart_Z  Klopt in Edge werkt het geluid ook weer. Mijn dank is groot. Goed werk


Super! Graag gedaan. 

 


@Bart_Z  Klopt in Edge werkt het geluid ook weer. Mijn dank is groot. Goed werk

Edge is tof. Je kan zelfs casten naar een Chromecast :relaxed: .